/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Køb af PC
Fra : cdripper
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 19-09-04 21:31

Er der nogen der har et godt sted hvor man kan finde billige pc'er???

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 19-09-04 21:33

helt klart www.edbpriser.dk

mvh Granslam

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-09-04 23:25

HER eller på deres side

Denne mail bliver sendt til alle der har tilmeldt sig vor mail service.
Såfremt du ved en fejl modtager denne mail eller af anden grund ikke længere ønsker at modtage vor mail-tilbud, kan du afmelde dig ved at gå til adressen nederst i denne mail.

B.J.Trading Info mail
Vi har sammensat følgende specialtilbud som gælder så længe lager haves.
Se mere / Bestil PC velegnet til kontor brug - ikke til spil:
(Bemærk at diskettedrev, højtalere, mus samt tastatur ikke er inkluderet)

AMD Duron 1800Mhz - Asrock bundkort
52X CDROM drev - 64MB onboard shared grafikkort
40GB harddisk - miditower kabinet - onboard netkort
onboard lydkort - 256MB DDR RAM
KUN 1795,00
Se mere / Bestil Komplet PC til kontorbrug, internet og til mindre spil:

AMD Athlon XP 2400+ - Asrock bundkort
diskettedrev - 56X CDROM drev - 128MB Geforce FX5200 grafikkort
- 80GB harddisk - miditower kabinet - onboard netkort
onboard lydkort - højtalere
mus - tastatur - 512MB DDR RAM
KUN 2995,00
Se mere / Bestil Komplet PC til kontorbrug, internet, spil, dvd og meget mere:

AMD Barton 3000+ - Asrock bundkort
diskettedrev - 16/48X DVD drev - 8/4/12 DVD+ brænder
256MB Geforce FX5500 grafikkort -
160GB harddisk - støjsvagt miditower kabinet - onboard netkort
onboard lydkort - subwoofer og 2 satelitter - Logitech trådløs tastatur & mus - 1024MB DDR RAM
KUN 5495,00
- Vi kan også tilbyde mange andre modeller

Se mere her
-
Se mere / Bestil 17" TFT skærm model Haier HV-705TB

Koksgrå - responstid 30ms - kontrast 350 - 250 cd/qm - 1280x1024@80Hz - betragtningsvinkel 140/120 - indbyggede højttalere
KUN 2295,00
Se mere / Bestil Brother DCP-4020C multifunktions printer

scan/print/kopi - 11/13 sider i minuttet - USB tilslutning - 16MB hukommelse - 1200 x 2400DPI

inklusiv foto startsæt - 3 x fotopapir A4 glossy 125g - 3 x fotopapir A4 Premium glossy 250g - 3 x A4 ark med 2 stk. 10x15cm fotokort PictureIt Express version 7.0
KUN 1299,00
Se mere / Bestil Norman Anti Virus ver. 5.4

Norman Virus Control er en samling af antivirus programmer og værktøj som beskytter din PC mod destruktiv programvirus og trojanere.
KUN 199,00
- HUSK også vores spændende tilbud på auktionssiden

Se mere her
-

Med venlig hilsen

B.J.Trading - Salgsafdelingen
Rolighedsvej 6 B
8881 Thorsø
Telf: 87-678757
Fax: 87-678079
salg@bjtrading.dk

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-09-04 00:21

Enig. Her kommer bjtrading meget tit op som det billigste. Uden tivivl. Lidt afhængig af hvad du skal ud at købe. Monitor, blæk til printer og printere..ja. Computer? Hm.......... www.shg.dk kommer også tit op her. Jeg kan kun være enig med granslam. Brug www.edbpriser.dk og de laver en fin sortering og fortæller dig hvor du aktuelt får de billigste priser.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 20-09-04 00:22

sammel selv ved shg på shg.dk er normalt den bil. med de fleste ting ifg edbpriser næsten altid på top 10

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 20-09-04 01:11

der er også www.prcdata.dk

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 28-09-04 00:29

Hvis du laver en søgning på www.edbpriser.dk så kig lige på forsendelsesomkostningerne.
Jeg kigger gerne på den nærmeste, hvor jeg selv kan hente, og laver så lidt hovedregning. Hvis prisforskellen ikke er for stor, tager jeg gerne den "lokale", da det er noget nemmer i tilfælde reklamation.

Hilsen tukols