/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Valg af scooter!
Fra : scoopboy
Vist : 311 gange
50 point
Dato : 14-07-02 02:01

Jeg ved ikke meget angående scootere, og ville bare spørge hvilken af disse scootere i fagfolk ville anbefale. Suzuki Estilete eller Honda sfx?

Og kan i fortælle hvad der er godt/dårligt ved dem?

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 60 point
Dato : 14-07-02 02:29

Efter min overbevisning er det helt klart Honda'en, den har et rigtig godt bundtræk og en fin topfart som lovlig, den's køre-egenskaber er helt klart over middel og det er der ikke mange der er, Suzuki'en siger ikke mig persomligt noget som helst, den jeg prøvekørte var sløv i forhold til en Dr.Big og jeg havde den følelse at den ville vælte hver gang jeg kørte ind i et sving. Så min favorit af de 2 er helt klart Honda sfx.
Hilsen Japse.

Godkendelse af svar
Fra : scoopboy

Dato : 14-07-02 02:44

Mange tak for det hurtige svar, jeg vil nok gå efter dine bedømmelser og vælge en Honda Sfx...

Hilsen Mads

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 14-07-02 02:53

Held og Lykke med den og mange gode og sjove ture på de danske veje, det kunne jo være vi mødtes!
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : TURBO_RS

Dato : 02-08-02 17:32

Jeg synes at du skal vælge Honda sfx fordi det er den man kan tunne mest. Det er også den der er mest kendt, man hører nemlig ikke så meget til suzuki´en. Efter min mening skulle du helt klart vælge Honda sfx. Held og lykke.

mvh TURBO_RS