/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike condition sero
Fra : eastern
Vist : 206 gange
200 point
Dato : 19-09-04 20:05

Hjææælp.

Min søn har købt CS-CZ. Nu har jeg prøvet at installere det i ALT for lang tid, og lige lidt hjælper det.
Når jeg indsætter CD'en og vælger "install' på den menu der fremkommer, så blinker skærmen en gang og så sker der iøvrigt ikke mere.

Jeg har søgt på google, og på sierra's hjemmesider for hjælp, men lige lidt hjælper det.
Jeg fandt en løsning hvor man skulle finde et entry i registreringsdatabasen, og erstatte med en anden CD-key, men jeg har ikke den viste entry i registreringsdatabasen.

Jeg har haft originalversionen af den originale Half-life installeret på maskinen i tidernes morgen. Den er for længst afinstalleret.

Det her betragter jeg som svært spm, og det er derfor 200 værd.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 19-09-04 20:52

Hej Estern!

Har du checket om du har ram nok 6 om processor hastigheden er høj nok?

Hvis du har checket dette, så kan fejlen være at du behøver at opdatere dit grafikkort med den sidste nye driver og/eller den sidste nye DirectX

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 19-09-04 21:53

zero

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 19-09-04 23:08

ting27!

Hvad mener du med ZERO?

Tri

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 19-09-04 23:09

sero

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 19-09-04 23:12

Jeg kender desværre ikke udtrykket "sero"!

Hvad betyder dette?

Tri

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 19-09-04 23:58

du er langsom. Måske skulle du begynde at læse overskrifterne før du begynder at diskutere et emne.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 20-09-04 08:13

Ting 27 prøver at rette en stavefejl i overskriften, Condition Zero ikke sero.. Ligegyldigt, men er nu forklaret

Jeg kan ikke hjælpe med problemet.
Andet end smide et link til VU games(den danske distributør) hjemmeside+hotline

http://www.vugames.dk/
Under support, kan udfyldes en formular

Vh
Lyhne1

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 21-09-04 17:16

Det lyder som om dit grafikkort er lidt i udu...

Hvilket operativsystem har du, hvor mange ram og hvor meget cpu kraft???

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-09-04 17:29

lyder som om det er en dårlig kopi du har. Det er nemlig lige præcis sådan sierra's spil gør ved en cd hvor kopisikring ikke er brudt. Køb den originale istedet for.

Kommentar
Fra : eastern

Dato : 23-09-04 15:02

Hej alle .

Tak for mere eller mindre hjælpsomme/seriøse kommentarer.

Jeg har imidlertid ikke fået løst mit problem, og nu har jeg anskaffet en ny computer til ham, så problemet er ikke længere aktuelt.

Tak

Eastern

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 23-09-04 15:37

Hmmm... relativ dyr løsning i mine øjne... men bare det virker

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 23-09-04 17:44

Det er rart at høre at han har funde en metode til at løse sit problem på, ikke den smarteste måde.

Hvis Estern havde givet os retur svar på hvad hans maskine så gør, ville vi måske havde kunne hjulpet ham med hans problem.

Tri

Kommentar
Fra : eastern

Dato : 23-09-04 20:07

Det var naturligvis ikke den eneste grund til ny maskine, og problemet er stadig på den gamle maskine.
Hvis nogen kan løse det er der naturligvis stadig 200 Pt. til vedkommende.

Makinen er 500 Mhz. - 512 Mb. ram, et OK grafikkort, med directx9 på.
Andre spil kører ok via directx, og med ovennævnte konf.
Jeg har inst. spillet på min bærbare, og der kører det fint, så spillet er OK.
Det er iøvrigt originalt, og ikke en kopi.

Det gamle half-life kørte fint på maskinen.
På et tidspunkt installerede jeg en downloaded counter-strike add-on til denne uden held. - Alt dette er nu afinstalleret, og jeg kan ikke finde hverken valve eller half-life i hverken registreringsdatabasen, eller i biblioteker.

Respekt - Eastern

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 23-09-04 22:53

Hej Estern!

Hvad er system kravene for at kunne spille omtalte spil?

bruger du den nyeste driver til dit grafikkort?

Angående din registreringsdatabase, så kan man sagtens have overset noget, så jeg vil anbefale dig af skaffe et lille program som kan ryde op i din registreringsdatabase ( http://www.majorgeeks.com/download460.html )

Tri

Kommentar
Fra : Tha_Falcon

Dato : 17-12-04 15:22

du kunne også prøve og gå ind på valves hjemmeside som er den der har lavet spillet