/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
programfejl
Fra : dengamle
Vist : 302 gange
2 point
Dato : 19-09-04 19:21

Nu er jeg igang med at få hjælp så vil jeg fortsætte
Det sker ret ofte at jeg får denne besked
programmet har lavet en ulovlig handling og afsluttes.
Er der nogen der kan hjælpe mig med det.
Hilsen den
gamle

Kommentar
Fra : technet

Dato : 19-09-04 19:27

har du opdateret din windows fra microsoft
( oppe i bjælken under funktioner > windows update )

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 19:34

Prøv at køre et reg cleaner program,der kan være en masse korupte/tomme nøgler i regedit.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 19:44

Hent dette reg cleaner program,det er fuldt funktions dyktigt i 30 dage,jeg har slev jv16 powertool,men dette er ikke så kompliceret>
RegSupreme

http://www.macecraft.com/home/
fjern flueben i>show ignored entries>continue>sæt flue ben i alle>start,i toppen>select>all
i bunden remove.
Manse9933

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 19-09-04 20:17

når jeg kommer på den side du skriver hvordan skal jeg komme til det sted hvor jeg skal fjerne
hilsen den gamle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 20:21

Er det et bestemt program?

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 19-09-04 20:25

ja det er den som er foreslået www.macecraft.com/home/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 20:28

Sorry jeg mente programmet du får fejlmeldingen i?

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 19-09-04 20:35

det er næsten i alle programmer nogle gange kan jeg fortsætte efter jeg har trykket ok to gange og andre gange må jeg starte forfra
dengamle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 20:43

Ok! Nu er det sådan at der kommer normalt noget mere med i fejlmeddelelsen (måske skal du lige trykke på en knap i fejlmeddelelses vinduet!) ! Som f.eks Internet Explorer forårsagede en fejl i modulet dit eller dat, og osse nogle fejlkoder !! Så kan man søge på fejlen f.eks via google og få nogle løsningsforslag

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 19-09-04 20:49

det spørgsmål ang program var egenlig til manse 9933
så jeg håber du svarer
dengamle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 20:53

du går ind under dawnload og henter programmet ned på din pc og installere det,spørg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 20:54
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 21:02

det er egentligt billigt $12.95 for RegSupreme 1.2,jeg købte en licens til jv16 powertool
192 bananer,men RegSupreme 1.2 er den samme reg cleaner som der er i jv16,okay så har jv16
nogle flere værktøjer,men har man kun brug for en reg cleaner så er RegSupreme 1.2 det
samme som i jv16,og jeg syntes at det er den bedste reg cleaner(sikker) jeg er løbet ind i og
jeg har prøvet mange,så $12.95 er god investering,det gør at min pc køre fejlfri.
Manse9933

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-09-04 00:27

Meget almindelig i win98. Kan kun varmt anbefale at gå over til win2000 eller xp.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 11:09

til manse
Jeg kan ikke finde den side der skal fjernes flueben
dengamle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 11:18

den skulle være i>regestry cleaner>options>fjern flueben i>show ignored entries,det er så lang tid siden at jeg testede RegSupreme 1.2 og jeg har jv16 powertool,men så vidt jeg husker skulle det være det samme,ellers må du så hente jv16 powertool på samme side som RegSupreme 1.2,så kan jeg referere fra mit eget program,jeg gidder ikke at installerer RegSupreme 1.2
igendovenskaben længe leve.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 11:19

spørg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 11:21

hov du kan prøve at forklare mig hvordan det ser ud i RegSupreme 1.2,men det skulle være det samme, man er jo hved at blive gammel

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 11:34

først select destination directy
næste celect component
main files flueben
translation flueben
næst select start menu folder
dengamle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 11:38

nå det kan je ikke huske at have set,jeg prøver lig at installere RegSupreme 1.2 så besværligt er det heller ikke,øjeblik

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 11:50

okay>når den starter så spørger den om at,update programcache her vælger du ok,så kommer du til Mode>her vælger du Deep>så kommer der en dialogboks frem der siger>Psease give som description for the backup,her sætter du dato muligvis tid,så du kan gendanne nøglerne igen
vis du skulle få et problem med et eller andet,det har jeg aldrig oplevet,så start,når den er færdig så op i stoppen>select>all,så ned i bunden>fix.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 11:52

jeg sagde jo jeg var hved at blive gammel,kan først huske nu at den fungerede på den måde
den er meget mere simpel end jv16

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 11:59

og vis du skal gendanne det du har slettet,hvad jeg ikke tro vil blive nødvendig,så åben programmet>boksen>mode kommer frem så klikker du cancel>nede i bunden>klik på backup>marked
den dato/fil du vil gendanne>nede i bunden>restore

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 12:00

klik på backup>marker

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 12:52

ja jeg er jo også gammel derfor alle de spørgsmål
hvor skal jeg starte for at få det du lige har skrevet om ?
dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 12:52

ja jeg er jo også gammel derfor alle de spørgsmål
hvor skal jeg starte for at få det du lige har skrevet om ?
dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 12:53

ja jeg er jo også gammel derfor alle de spørgsmål
hvor skal jeg starte for at få det du lige har skrevet om ?
dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 12:53

denvar længe om det derfor tre gange

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 12:57

og vis du skal gendanne det du har slettet,hvad jeg ikke tro vil blive nødvendig,så åben programmet>boksen>mode kommer frem så klikker du cancel>nede i bunden>klik på backup>marked
den dato/fil du vil gendanne>nede i bunden>restore

bare start programmet igen

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 13:15

hvor finder jeg opdate programchace
dengamle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 13:20

det spørger den kun om første gang du åbner programmet og på et senere tidspunkt vis du indstallere nye programmer,der kom en boks frem første gang du åbnede programmet og jeg regner
med du klikkede ok.
Manse9933

Kommentar
Fra : technet

Dato : 20-09-04 13:23

dengamle > for at gøre det lidt nemere for dig så er den på dansk og der går du op i language
og der vælger du dansk
og når du har gjort det så klik på ny søgning
nu kommer der en skærm og der vælger du grundig og klikker på start
nu scanner den
og når den er færdig kommer der en skærm der fortæller dig hvad den har fundet og der klikker du på ok
og nu markerer du alle de små firkanter ude til venstre
det kan du gøre med at klikke med din højre musetast og der vælger du vælg alle
og nu klikker du på orden og nu kommer der en boks hvor du kan skrive et navn ( det er dit backup hvis du fortryder)
kald den bck.txt
og nu lukker du programmet og så genstarter du din maskine

_________________________________
men har du fået din windows opdateret ? og har du kigget på spywarefri.dk ? og har du defragmanteret din maskine ?

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 13:39

jeg er desværre på bar bund
jeg kan slet ikke finde noget afdet du skriver om
jeg beklager.
dengamle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 13:42

oppe i toppen launguage>danish-dansk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 13:43

Nu kunde jeg jo stadigvæk godt tænke mig der blev fokuseret lidt mere på den/de fejlmeddelelser der opstår! Der kunne jo være en rød tråd i dem. F.eks at det var mediaplayer, eller et andet program, der forårsagede fejlen i de fleste tilfælde! Det jo det dejlige med fejlmeddelelser at man i de fleste tilfælde kan finde fejlen via dem

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 13:45

jeg tænkte ikke på sproget,da jeg har alle mine programmer ståend med engelsk sprog selv om de kan indstilles til dansk

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 13:49

jeg er med men hvor finder jeg det med sproget
den gamle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 13:50

åben programmet>der kommer en bosk frem>cancel>gå op i toppen og klik på launguage>danish-dansk

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 13:56

jeg tror jeg er på den forkerte side
dengamle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 14:25

fjerner fluebenet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 14:28

jamen tedd så begynder du jo at halte

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 14:46

det kunne misfostås
jeg mener selvføgelig den side hvor jeg skal fjerne mit problem med fejl
den gamle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-04 14:50

jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener?
Manse9933

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 15:21

hvor skal jeg starte (begynder forfra ) med at få slettet den omtalte
Programmethar udført en ulovlig handling og afsluttes.
dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 20-09-04 17:44

jeg takker for hjælpen jeg kan godt forstå i ikke vil hjælpe mere
da jeg ikke kan finde ud af det
men tak til alle
dengamle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 18:34

Prøv lige at sende en fuld fejlmeddelelse ind!! Så kan vi jo kigge på den! Man kan ikke rigtigt hjælpe dig uden en fejlmeddelelse! Det kan jo være så meget!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-09-04 02:40

dengamle >>> okey som tedd skriver
når du får en en fejlmeddelse kommer der en skærm og der stå der noget (sikkert et lang nr)
skriv dette ned og send det herind så kigger vi på det..

og det jeg mente med sprog i RegSupreme
når du starter RegSupreme ( på dit skrivebord) så kommer der en skærm ( okey)
kig nu godt på den skærm
(engelsk) der står: File Select Language Help

klik på Language med venstre musestast kør din musepil til ud i den lange liste og klik på den hvor der står Danish-Dansk (okey)

og så følg min beskrivelse fra før

bare rolig det er faktisk ikke så svært som du tror men giv dig nu god tid til at læse på de forskellige skærm bokse der dukker frem
vi er her for at hjælpe hinanden , du har sikkert lavet noget i din tid som du kan kan hjælpe andre med

så bare tag det helt roligt vi finder nok en løsning på en eller anden måde
i hvilken landsdel bor du jylland fyn sjælland for det kunne jo være at vi kan få en til at smutte ind til dig

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 21-09-04 19:46

Her følger så den fejlmelding der fremkommer
explorer foresagede en ugyldig side fejl i modul kernel32 DLL på adressen 0167:6ff7b9f5
hilsen dengamle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-04 20:27
Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 21-09-04 20:39

ja jeg bruger widows 98
dengamle

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 2 point
Dato : 21-09-04 20:44

Du kunne jo i første omgang prøve at slette din pwl fil eller downloade den fil, der er beskrevet i mit link! Og så se om det virker. Du skal så oprette et nyt password næste gang du starter computeren! Det kunne osse være virus du har, der forårsager alle de fejlmeddelelser!

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 22-09-04 15:47

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 18:59

Fik du den til at virke?

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-09-04 19:31

ja det lykkedes jeg fik hjælp af en ung mand i familien
Men tak for hjælpen alle
den gamle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 20:25

Og hvad gjorde han? Det kunne jo tænkes der var andre med samme problem der var interesseret i løsningen! Og osse mange herinde der har deltaget i spørgsmålet!

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-09-04 20:32

jeg må indrømme jeg fattede intet af det han foretog sig desværre
dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-09-04 20:34

jeg må indrømme jeg fattede intet af det han foretog sig desværre
dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 23-09-04 12:34

jeg beklager at jeg ikke fulgte med i hvad der blev foretaget
jeg har nu talt med ham der hjalp mig
Han lavede en diskoprydning fjernede nogle filer som der var unødvendige for mig
Rensede hardisken og genistallerede nu håber jeg ikke at den er i orden og at andre kan benytte sig af det der blev gjort hos mig
Atter en gang tak for den fine hjælp
dengamle