/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Weight Watchers pointsystem
Fra : rosekamp
Vist : 1663 gange
50 point
Dato : 19-09-04 18:35

Hej -

Nogen må da for pokker ville ud med, hvordan deres pointsystem virker? (eller lover de bål og brand, hvis man afslører deres metoder?) Jeg har 2 små børn og absolut ikke overskud i budgettet, hverken økonomisk eller tidsmæssigt til at gå til deres møder.

Det er ligemeget om det er på dansk eller engelsk/amerikansk

Jeg giver minimum 200 point til den der kommer med et tilfredsstillende svar.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-04 18:46

For pokker nej. Pointsystemet er ikke en slankekur, det er maden du spiser.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 19-09-04 20:22

Øh Teil. Det er jeg da godt klar over. Men jeg kan jo af gode grunde ikke vide, hvilke point jeg skal tildele hvilken mad, når jeg ikke har pointsystemet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-04 20:32

Weight Watchers har copyright på deres materiale. Hvis en eller anden uden tilladelse videregiver deres materiale, kan den pågældende blive sagsøgt.

Men du kan søge på slankekure.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-04 22:15
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-04 22:38

Citat
Danskernes mad lever dog endnu ikke helt op til de nordiske næringsstofanbefalinger: de går ud på, at energien fra protein højst må udgøre 10-15 procent af den samlede energi i maden. Fedtet må højst udgøre de 30 procent, og kulhydraterne bør udgøre mellem 55 og 60 procent af den samlede energi. Herudover bør man sikre, at en dags mad indeholder mellem 25 og 35 gram kostfibre. Endelig er 600 gram frugt og grønt om dagen det optimale – kun hver tiende dansker opfylder det mål.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-04 22:39
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-09-04 08:40

>Teil

Jeg er godt klar over både max. 25% FE, hvis man er på kur o.s.v. Det er pointsystemet jeg er ude efter.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-09-04 09:13

rosekamp
Vi lever jo altså i en verden hvor virksomheder har ret til at tjene penge på deres produkter.
Hvis en kunde hos vægtvogterne giver dig det pointsystem som han/hun har betalt for svarer det jo til piratkopiereing, det er jo trist at din økonomi ikke er til selv at anskaffe dig pågældende system, men så må du finde alternativer, eksempelvis ved jeg at henningborchert har lavet følgende GRATIS anvisning til vægttab
http://slankigen.webbyen.dk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-09-04 11:03

Hej Better_Performance

Jeg har også tilmeldt mig ovenstående.

Nå, okay. Er der så nogen der har pointsystemet til Vægtvogterne da. De eksisterer jo ikke mere.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-09-04 12:37

Vægtvogterne = Weightwatchers

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 11:29

rosekamp du kan købe en cd-rom hos WW - der kan du se det hele og holde dagbog - få opskrifter osv osv - måske ikke en dårlig ide for dig ???

Kommentar
Fra : 1hurra

Dato : 13-12-04 14:26

Hejsa!

Ved godt at det et stykke tid siden at du stillet sprøgsmålet, men hvis du kommer til det første møde hos WW, få du deres grundbog, hvor næsten alle de madvare man bruger til dagligt er i, så er du fri for at betale alt for meget. Jeg bruger kun den og det går fint nok.

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 06-01-06 08:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål