/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Foder til feks. mosbo Mangunga
Fra : KgaMsobo
Vist : 330 gange
20 point
Dato : 19-09-04 10:03

jeg ville gerne vide om man må give rejer i små stykker til fesk. mosbo Mangunga
og hvordan jeg ellers kan lave noget de kan spise

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 19-09-04 11:00

Knus rejerne sammen med sild og torsk. Derefter ruller du dem i små kugler og smider det ned til dem.
Hold godt øje med hvor meget de spiser af det, så der ikke ligger noget tilbage, når du skal fodre næste gang.
Venligst
stanley

Kommentar
Fra : KgaMsobo

Dato : 19-09-04 12:17

mange tak du har ikke en opskrift på hvor meget af de forkellige ting der skal i og sådan ..? og må det fryses og skal det være tøt op inden man giver dem det ..??
det er mit første store AKV. jeg havde nogen som barn. Ved du tilfældigvis hvad for nogen der går godt sammen med mosbo Mangunga?
På forhånd tak
Hilsen kga

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 19-09-04 12:25

Ang. nedfrysning, så er det lige som hvis du selv skulle have det. Hvis det har været frosset ned, må du ikke fryse det ned igen. Men brug friske vare og frys det ned i små portioner. Det skal være tøet op inden du bruger det. Og som sagt, husk at holde øje med hvor meget de spiser og fjern det der ikke bliver spist efter en halv time.
De skal jo ikke kun have dette, du må også give dem vitaminberiget tørfoder, så skal du nok få glade og parringsinteresserede fisk.
Held og lykke
Staney

Kommentar
Fra : KgaMsobo

Dato : 19-09-04 14:15

mange tak ...! jeg har noget vitaminberiget tørfoder, det var bare til lidt guf..!! du ved kende du nogen fisk der kunne gå godt sammen med dem ..? hilsen kga

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 19-09-04 17:24

Ikke specielt nej.
stanley