/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Penge??
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 257 gange
100 point
Dato : 18-09-04 23:40

Hej

Jeg er en 13 dreng der bor lidt ude på landet...

Jeg søger ikke et job.. men en anden god måde at tjene penge på...

Nogle der har nogle forslag? Det kunne f.eks. vær at lave andres computere? (har gjordt ved en, Vellykket)...

Men altså andre forslag alla det der oppe...

Håber der er nogle der kan hjelpe...

På forhånd tak

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 18-09-04 23:52

Du ku jo begynde at deale hård narko. Eller blive trækkerdreng. Eller slibe sakse og knive for fremmede mænd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-09-04 00:15

Hej The_Evil_Bong

Der findes ingen andre måder at tjene penge på end at arbejde - hvadenten det så er at lave computere for andre eller gå med aviser

Jeg vil ikke anbefale at du tager "upyoursmate" svar alvorligt, tværtigmod så syntes jeg det er et ret upassende svar hvadenten det er seriøst ment eller ej!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 19-09-04 01:24

nej men når jeg siger arbejde mener jeg at jeg ikke vil bruge al min fritid på at stå på n fabrik...

og Kan man tage upyoursmate svar alvorligt?

jeg kan sQ ik...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 01:37

Reklame uddeling? Var det noget! De søger uddelere hele tiden. Og ja den kommentar fra upyours er langt ude!

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 19-09-04 01:43

Oki... Mææn... andre forslag? )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 01:48

Slå græs????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-04 09:01

Landmænd har ofte brug for en hjælpende hånd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 19-09-04 10:40

Og den med reklamer har jeg prøvet ude på landet. Der er f..... langt at cykle pr. 50 ører

Kommentar
Fra : lillegubbi

Dato : 20-09-04 13:47

Hvis du nu ikke bor så langt ude på landet er der jo en mulighed for at blive by-dreng i en af butikkerne i byen. Der er nogle steder flere ansat til at dele arbejdet og så du ikke skal arbejde hver dag. Der er jo også muligheden for at blive fejedreng på et autoværksted eller en fabrik.
Hvis du har en ide om hvad du gerne vil uddannes til er der jo en mulighed for at søge arbejde i den branche og så har du foden inden for døren og det vil være lettere at får en evt. læreplads. Held og Lykke med jobsøgningen.

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 21-09-04 14:02

Til upyoursmate
Det er måske den måde du selv startede på, hård narko eller trækkerdreng.....................

Der er sommetider nogle padder imellem svarene herinde.

Nusnus

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 23-09-04 18:35

Tak tak...

Er der nogle der ved hvordan man kan tjene penge over netteT?

Hilsen Simon

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 23-09-04 21:40

Hej The_Evil_Bong
Gå ind på søgemaskinen f.eks Google og skriv "tjene penge på nettet" så kommer der mange forskellige sider frem.

Nusnus

Kommentar
Fra : klize

Dato : 10-12-04 21:33

du kunne stikke en kæmpe pind ind i øret!