/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
stalker dele
Fra : neccc
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 18-09-04 22:19

hejsa

er der nogle der har nogle dele til stalker de gerne vil af med??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-09-04 22:26

Helt ny orginal udstødning, aldrig brugt= 400kr
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 18-09-04 22:34

hejsa

måske kan du hjælpe mig lidt, jeg har nemlig 2 stalker jeg er ved at sætte i stand, og jeg har lige købt en brugt udstødning, også org. men den kører max 35 og det går meget langsomt er den virke så sløv med std. udstødninigen??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-09-04 23:01

Ja det er jo sådan at en Stalker er begrænset i:
1. Udstødningen (Skal have en uorginal for at "få luft nok")
2. Have begrænserringen fjernet bag varioen (Få at kileremmen kan geare højere op)
3. Evnt. fjerne den lille plastplade med flere huller, der sidder i karburatoren få at begrænse luftindtaget.
Hvis de ovenstående ting laves, )(Skal dysen skiftes til en ca 84), og så kører den ca 70
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 19-09-04 06:58

Hejsa

tak for hjælpen, men alt det har jeg læst mig til, jeg ville bare vide om det er rigtigt at den er så kanon sjøv men en std. udstødning???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-09-04 16:57

Ja desværre, men så kan du jo bare sælge den ene sløve til en gl. mand der vil køre lovlig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 19-09-04 19:23

hejsa

ok, du har ikke andre ting du vil af med, eller kender nogle, jeg søger også nogle dele til zip???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-09-04 19:53

Næ, du er nødt til at lede i DBA og gul og gratis
VH Palle Hansen