/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
15 årig taber hår
Fra : Stribonitten
Vist : 1299 gange
20 point
Dato : 13-07-02 19:52

jeg har en datter på 15 år som taber håret. Jeg har læst om produktet Folligro fra Arcon Scandinavia ApS, er der nogen som kender dette produk og virkningen. Efter brochuren skuller der være 80% chance for at få håret igen selv om der er gået flere år.

Lene

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 13-07-02 21:11

Jeg tror du er kommet i en forkert gruppe. Denne gruppe drejer sig om slægtsforskning.
Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 13-07-02 21:33

Hej,
Pyt dog for h..... være med, om hun er kommet i den forkerte gruppe. Lene har et reelt problem med sin datter som taber håret, og er måske ikke kendt med "kandu"

Lene, jeg fandt et par sider til dig som du lige kan kigge på. Om det vil hjælpe dig videre ved jeg ikke.
Du kan bla. læse mere om Folligro her
http://www.arcon-haar.dk/main.htm

Læse mere genrelt og evt stille spørgsmål her
http://www.hud-doktor.dk/brevkasser/losthair/default.html

Kigge på et (opreklameret) produkt her
http://www.regain.dk/women/dealing/deal.asp

Studere det lidt nærmere og se om du kan bruge det til noget.

Har i været hos lægen for at høre, om det evt. drejer sig om en sygdom?

Held og lykke

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Stribonitten

Dato : 14-07-02 10:53

Undskyld jeg havde ikke set der stod slægsforsking, jeg bringer mit spørgsmål et andet sted
Unskyld
Lene

Accepteret svar
Fra : StineB

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-02 22:38

Hej Lene
Din datter må se at komme til læge og få en henvisning til en hudlæge.
Måske er der tale om det der hedder "pletvis håraffald", det havde min ældste datter da hun var 6-7 år, det så meget dramatisk ud, men gik væk igen uden behandling. Jeg mener nu at man kan få "lys" hos en hudlæge - og i hvert fald kan man hos en hudlæge få en diagnose - og få at vide, at det ikke er noget alvorligt.
Det er synd for din datter, for hun er i en i forvejen følsom alder (og det er bestemt også synd for moderen - piger på 15 kan være STRIDE også uden ekstra problemer). En god frisør kan måske kreere en forholdsvis kort frisyre, som kan få håret til at syne af mere.
Men se at gå til læge og få at vide hvad det er - og prøv at undgå at blive ruineret af div. mere eller mindre seriøse medikamenter forinden - for ikke at tale om at stå på hovedet tsk. tsk. tsk.....

Godkendelse af svar
Fra : Stribonitten

Dato : 15-07-02 14:51

hej stineb
Vi har været ved læge og han siger det er arveligt, hun for bløde røgentstråler og har fået 3 gange hun skal til kontrol på onsdag, men hun taber stadig hår.
Lene