/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
JetboxOne installations problem
Fra : Andreas1982
Vist : 472 gange
200 point
Dato : 18-09-04 20:46

Jeg harh sat en JetboxOne op på www.andreas-skjæmt.dk, men jeg har svært ved at få admin ( /admin ) delen til at virke.
Den skriver en masse linier der er galt placeret osv. og når jeg taster standard brugernavnet og koden får jeg en 404 fejl.

Er der en der gider at se min installation igennem og komme med forslag til rettelser?
Vær opmærksom på at jeg har slettet instl-mappen og lavet CHMOD tilbage til sikre indstillionger for visse filer / mapper.

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 18-09-04 21:23
Kommentar
Fra : rfh

Dato : 19-09-04 10:35

Hej

Skal bruge alle scripts for at hjælpe dig.

mvh.rfh

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 20-09-04 21:44

Hej

Jeg havde ikke set at der var 'æ' i dit domæne navn, det kan godt give de fejl

mvh
rfh

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 20-09-04 22:12

Nej - ikke hvis man bruger en ordentlig browser eller supplerer IE op.

Jeg har imidlertid besluttet mig for at droppe JetboxOne til fordel for et andet CMS.

Venlig hilsen
Andreas

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 21-09-04 14:59

sådan kan man jo også løse det, man ikke kan løse.