/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pointludere!
Fra : xyzzygy
Vist : 368 gange
1 point
Dato : 18-09-04 17:40

har i set de to pointludere The_Expert og sonic der har lagt det samme tip ind 3 gange endda under samme kategori?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 18-09-04 17:42

Ja, og så lige efter der er opfordret til at undgå ligegyldige tips

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:46

ja, det er øh, mærkværdigt, det kan eventuelt skyldes at kandu lagger lidt, men alligevel, så kan man vel slette sit tip igen, kan man ikke det? det bør faktisk være dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 17:52

Hvis blot én har læst tippet kan det ikke slettes men ændres sålænge det ikke er bedømt. Derfor det mærkelige tip fra mig der kun består af et ?. Fik heldigvis ingen point for det, det ville da ha' været HELT skørt.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 18-09-04 17:56

Hvis du vil lave det om til et spørgsmål, så bør du nok enten ændre point eller overskrift

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:56

hey arne, du skal som sagt passe på, men jeg er glad for at du angrer.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 18-09-04 17:57

Forstår ikke hvorfor i har så ondt i røven over det. Det er jo os selv som bedømmer tippene...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:59

øh, nej hansen9 dette er jo smalltalk, ikke et spørgsmål. og jeg regnede osse med det arne siger, men gad ikke checke, og jeg er ked af at du ikke gav en POINTLUDER mening.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 18:00

ja nullerbullerpige, men det er spild af resourser.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 18-09-04 18:00

nullerbullerpige> Hvis alle skriver deres tips 3 gange, så glider de enkeltstående tips for hurtigt ud fra forsiden.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-09-04 18:04

Der er lige det problem med kandu, at man kan komme til at sende den samme tekst lige så mange som man klikker på "send indlæg"... Hvis der er problemer med deres server..
Jeg skriver ikke tips men har da set at andre af mine indlæg kommer afsted som dublet hvis jeg er lidt utålmodig med opdateringstiden...
Så det er ikke altid prointrytteri der er skyld i dubletspørgsmål eller at samme tip står 2 til 3 gange.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 18-09-04 18:05

Nu har jeg siddet og prøvet for sjov, og det lykkedes mig faktisk at hente 30 point på at bedømme tippet om photoshop. Det er vel ligesom ikke meningen at man skal hente point så nemt. Nu er det jo lige før det er mig der er "pointluder"........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 18:05

xyzzygy -> Ved ikke hvad der er du mener jeg har angret. M.h.t. omtalte ?-tip, fandt jeg ud af, at det allerede var fremsat og ønskede så at trække det. Det kunne jeg ikke og valgte så hellere at sende et tomt tip end at plagiere andre.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 18:10

jeg mener at du kun syns det er godt at du ikke fik point ogr ? tippet. arne. og til dig benjamin, så kan de som sagt slette deres dublet tips.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 18:14

Forresten hansen9, man får da ikke selv point for at bedømme tips. eller gør man?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 18:17

xyzzygy -> Ja selvfølgeligt, jeg er jo ikke the_expert som kopierer andres tips og lægger dem ind i samme kategori. Jeg har for et par dage siden lagt et næsten enslydende tip ind i 4 forskellige kategorier, men KUN for at give så mange som muligt lejlighed til at læse tippet. For min skyld kunne kandu godt undlade at gi' point for tips.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 18:29

xyzzygy -> Man kan ikke bedømme egne tips. Men får 10 ledige point for hver bedømmelse af andres. Det kan sommetider lykkes at få lov at bedømme det samme tip flere gange, men i praksis får man KUN de 10 ledige point, og antal bedømmelser på tippet bli'r heller ikke talt op. Det er altså totalt spild af tid at bedømme et tip mere end én gang.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 19:22

ja ok, arne, men 10 ledige point er jo intet, man får 20 for bare at logge på. og hvorfor egentlig lægge et tip ind i flere karegorier? er det ikke osse lidt pointluder? jeg ved selvfølgelig ikke med jer, men jeg ser på seneste 25 når der skal bedømms tips og besvares spørgsmål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 19:30

Det ved jeg at der er flere der gør. Men der er altså også mange brugere der ikke har tid til at sidde foran skærmen hele tiden og derfor KUN abonnerer på de kategorier der har deres største interesse. Folk der har KAT abonnerer måske kun på den kategori, så havde jeg kun lagt mit tip i HUND ville Katteejerne ikke se mit tip. Da det handler om både Hund og Kat skal det altså ligge i to forskellige kategorier. Hvis det var muligt at lægge et tip ind, og få det bedømt som et tip, og så få det vist i flere kategorier, ville det selvfølgeligt være skide smart.
Og NEJ jeg er ikke point-luder, støtter faktisk grundlæggende ideen om et point-frit kandu!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 19:45

hmm, måske, jeg har ellers set at du er stemplet som pointluder, men hvem ved?
"even though a mind has fallen to the Dark side, there's always a cnance it can be turned!"
eller noget i den stil
Citat: Obi Wan Kenobi

*TA DA Ta da Da da daa* ala Star Wars

Kommentar
Fra : technet

Dato : 18-09-04 19:47

xyzzygy > så kan jeg fortælle i dette spg at fordi jeg havde 2 tip på det samme
http://www.kandu.dk/dk/tip/9027
http://www.kandu.dk/dk/tip/9028

var nemlig fordi jeg ville ind og rette i den første men der var den allerede gemt på kandu
dvs jeg trode jeg rettede den men den gemte bare en ny

så det undskylder jeg så hermed med

hilsen technet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 19:54

xyzzygy, hvorfor går du så højt op i point?
Der er kun een metode der holder i længden hvis du vil have mange point oh det er, at slide i det og komme med en masse gode svar.
Arne er ikke pointluder, men har har i starten været meget energisk og entusiatisk og det kan nemt forveksles hvis man ikke kigger lidt nærmere på hvad det er for svar der gives.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 19:56

TECHNET
ja ok, og dit tip er endda om at få sider som kandu til at køre hurtigere så man undgår dobbelt tips og tråde, desværre er det blevet bedømt af ignorenter. ville egentlig gerne ha udspeciferet hvad den der reg-fil gør.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 19:59

BjarneD
hmm, måske, jeg ville egentlig gerne ha lidt respons fra de almægtige (top 50 listen) hvor du vist osse selv ligger sammen med arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 19:59

Se så lige det næste tip 9029: http://www.kandu.dk/dk/tip/9029

Enten er technet = the_expert eller også er the_expert tip-tyv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 20:02

Jeg har bemærket det og der er ikke tale om et regulært tip-tyveri, men når man kender the_experts færden er det da tydeligt at se at han på finurlig vis gør nar af technet's kvalificerede tip sikkert fordi technet har "rystet" på fingeren da han trykkede send.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 20:03

nej arne.
det tip du henviser til er en kritik af technets tip, se, til sidst står der: kan du mærke forskel? NEJ VEL!
og hos technet stod der JA. har selv lige prøvet technets tip, men syns godt nok ikke det virker, måske er det til 56Kbps modemer, hvem ved?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 20:04

nemlig bjarneD.... som jeg siger ovenfor.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 20:09

xyzzygy, jo jeg ligger på Top50 hvilket Arne vist ikke gør endnu, men hvorfor vil du have respons fra nogen derfra.
Er man måske pointluder hvis man som jeg ligger nr. 7 totalt?
Jeg har set nogen der med begrænset viden, en masse frækhed og Google søgninger kan skaffe en masse point. Man skal så være på 10 -15 timer om dagen og opføre sig som et dumt svin, men det kan lade sig gøre hvis du er interesseret

Kommentar
Fra : technet

Dato : 18-09-04 20:09

arne.jakobsen> jeg bliver ikke fornærmet ( vi er da voksne) men jeg har altså kun en profil
det burde du også kunne se ud af profiler

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 20:11

OK. Det er da lige præcis muligt at jeg på nogle områder har taget fejl af the_expert! Men hans sjofle bemærkninger om Creamy, Keld og jeg, hører altså ingen steder hjemme. Der er stadid forskee på at være sarkastisk og så direkte modbydelig. the_expert bruger stadig langt flere spalteliner på at kommentere andre Kandu'er end på at besvare spørgsmål. Så NEJ, jeg forstår ikke at NOGEN kan tale FOR den mand. At han så også bruger mange forskellige profiler, gør ham jo heller ikke mere Ælskværdig. I Repeat: Fy for Satan.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 20:13

Sorry technet. No offence intended.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 20:15

heh, i er sq lige gode om det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 20:16

Arne, hvem i al verden forsvarer the_expert??????????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 20:18

Nej arne er nu så langt fra at komme på top 50.

Men sjovt er det som nogen bare går op i de point. De siger jo ikke ret meget.
Men underligt er det, at det altid er nogen der ikke selv har så mange, der er efter nogen der har mange point.
Jamen for f..... da. Nogen har været 3 år om at samle nogen point/svare på en stak spørgsmål. Så er der ikke noget at sige til, at nystartede brugere synes der er lang vej til top 50, hvis det er med den indstilling man kommer her på siderne.
Og hvis man kigger på historikker fra de forskellige, er det absolut ikke dem med flest point der har "fuppet" sig til noget ved at skrive enslydende tips.
Nu kunne det jo også tænkes, at der lå andet i at have mange point: hvad med ting som erfaring, almenviden og intelligens.
mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 20:20

Ikke mig,jeg prøver at få ham indlagt.
Hej alle og godaften
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 20:22

Hvilken profil skal han indlægges under, Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 20:23

Hej Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 20:28

BjarneD -> I denne tråd omtaler du hans handlinger som "finurlige". Husker jeg ikke helt galt, har du i andre tråde hvor Jeg, Keld, Creamy, Dova og andre har harzelleret over ham, skrevet noget om at han da blot er lidt sarkastisk! Det er deror jeg beder, ikke kun dig men også andre om at revurdere jeres holdning til manden og lidt tydeligere give udtryk for den afsky I forhåbentligt deler med mig!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 20:34

Hej Keld og Dova. Også tak jeres kommentarer i mango's tråd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 20:35

Tag lige og stik piben ind Arne. Jeg er ganske nøgtern når jeg beskriver the_e's bevæggrunde, og du får mig ikke til at deltage i det svulstige sprogbrug du ind imellem bruger.
Jeg har modtaget min part af svineri her på Kandu og jeg syntes ikke, at det er særligt givende at hoppe med på den slags.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 20:45

BjarneD -> I din 20:16 spørger du "Arne, hvem i al verden forsvarer the_expert??????????????"

Du har selv lige givet svaret!

Og du forholder dig IKKE til at han f.eks. vælger at beskrive Creamy på en såvel sjofel som ærekrænkende måde! Nej Bjarne, hvis du er den mand du selv mener at du er, så må du altså melde klart ud. Det du gør i SAGEN the_expert, er at holde på to heste for husfredens skyld. Det kalder både jeg og andre for "vatpik"!

Jeg ved godt at jeg nu gør det igen, men jeg ville ikke være ven med ALLE blot for husfredens skyld! Så hellere tage debatten. Og næste gang du svarer BjarneD, så svar lige på det hele og ikke kun det der passser dig bedst.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 20:47

BjarneD:
Jeg vil ikke have ham indlagt under en profil,men på en psykiatrisk afdeling.
http://www.kandu.dk/dk/spg/49538 Du spørger hvem der forsvarer ham,kig på kommentar 12:32.
Okay,han siger skam bare sin mening,og den kan man jo bare springe over.
Vorherre på lokum,prøv at spørge mig,hvem jeg tror der er Expert.
Hilsen Keldd
Hej dova.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 20:55

Arne, Jeg er nogle gange i tvivl om hvem der er værst du eller han.
Du har fra dag 1 været brovtende og kan end ikke se at det var ren sarkasme da jeg forsvarede dig over for xyzzygy.
Jeg kan ikke lide når nogen sviner andre til her på Kandu og det gør du faktisk flittigt ,Arne.
Jeg har også læst mango's tråd og det er allermest bemærkelsesværdigt, at du aldrig har fattet når nogen har forsøgt at hjælpe dig til rette når du har korrekset alle og enhver, men straks har beklaget dig over, at du blev korrekset, hvis nogen tillod sig at kommentere og hvorvidt jeg er det ene eller andet så er du for længst tabt for min respekt, og derfor er din mening uden betydning.
Jeg har ved flere lejligheder givet udtryk for at jeg ikke bryder mig om the_expert aka eddie skov aka****'s sprogbrug, og jeg bliver aldrig en din fan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 20:55

BjarneD -> Hvordan kan du beskrive the_expert's bevæggrunde? Kender du ham personligt? Læs alt hans svineri, og vælg så side!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-04 20:58

Jeg fatter simpelthen ikke, at kandu 'for nogle' kan blive så vigtigt et element i deres liv, at de overhovedet gider diskutere superpoint. Andre igen har så mega svært ved at rumme andre profiler (end den lille flok, der er enige med dem og som sansynligvis er deres egne dobbeltprofiler )

At folk bliver uenige og skændes lidt, er jeg total kold overfor, men det eddie, ekspert, skvadderhovede m.fl står for - er ganske enkelt så lavt, barnligt og ikke mindst hadsk - og jeg fatter ikke, at kandu ikke kyler ham ud herfra.

At the_expert skulle være finurlig har jeg ganske enkelt svært ved at se - næh, prøv med småt begavet

Tag det ikke så tungt, at BjaeneD ikke finder ekspertens fremgangsmåde for 'for meget af det gode'. Det er der en grund til - æ ou Bjarne

Nå men god weekend til alle - også til pointluderne

//Creamy

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 21:00

Keldd, var det med vilje du misforstod.
Det lader ikke at det var den Arne hentydede til, men mig.
Jeg mente også at Eddie bare lavede sjov i starten, men han er kørt helt af sporet, men ikke ganske uprovokeret.
Jeg kunne godt tænke mig, at vide hvem han er og måske har jeg gættet det måske ikke.
I øvrigt har han ikke været specielt ubehagelig over for mig selv om jeg har kritiseret ham direkte.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 21:01

Nå kunne du ikke nære dig længere. Creamy, jeg forstår ikke dine hentydninger.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 21:03

BjarneD -> Sarkasme er en god ting. Men der altså forskel på sarkasme i det talte og det skrevne sprog! For at kunne tillade sig at være sarkastisk på det skrevne sprog, kræver det at man virkeligt behersker dette. Man må altså ikke lade læseren i tvivl om at man ER sarkastisk. I de tilfælde hvor du har forsøgt dig med skreven sarkasme, har du altså ikke været i stand til at gøre det klart at der VAR tale om sarkasme. Talt sarkasme hjælpes jo på vej af toneleje og ansigtsudtryk. Og JA det var også belærende. Men det var åbenbart nødvendigt.
Nu vil jeg ikke grave grøfter, men tro mig Bjarne, jeg kan sagtens leve uden at ha' dig på Fan-listen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 21:04

Det bliver du også nødt til Arne for du har ganske enkelt ikke bidraget med noget som helst der kan imponere mig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 21:06

Jaja, og "som sandsynligvis er deres egne dobbeltprofiler"??????

Det ville også være mere mærkeligt med en kommentar fra creamygirl uden antydninger om at nogen er dobbeltprofiler

Og hun gider heller ikke diskutere point selv om utallige kommentarer bliver indledt med en bemærkning om samme

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 21:14

BjarneD:
Jeg betragter dig som een af mine Kanduvenner,og det bliver jeg sgu ved med.
Men der er ikke nogen af mine venner her på Kandu,der skal misforstå,eller misfortolke mig,
så hvis jeg har udtrykt mig uklart,så læs lige det jeg skriver een gang til.
Hilsen Keldd.
Satans osse,jeg havde set hen til en sjov lørdag aften,og se hvad det er endt med!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 21:14

Jamen det er jo fint BjarneD. Så er det uddebatteret. Vi har ellers tidligere været i SmallTalk hvor vi har hygget os gevaldigt og også fundet ud af nogle områder hvor vi havde såvel meninger som fortid fælles! Men der er jo nogle mennesker der bare ikke kan tåle at folk ikke blot er vidende, men også vover at sige det højt. Jantelov GO HOME.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 21:21

hmm, jeg syns i drejer diskussionen væk fra pointludere og hen på the_expert's opførsel. det er nu altid godt med en disput.

TAK, dova og Creamgirl, der er godt at få jeres fornuftige kvindesyn ind i denne samtale, som dog næsten er paralelle monologer, da alle snakker forbi hindanden.
"May the force be with you"
Citat: Master Yoda

hmm, ja, jeg rider på en Star Wars bølge.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 21:25

Keldd, hvem tror du det er?

Arne, jeg tænkte på et af dine tidlige udsagn her på Kandu hvor du skrev noget lignende rent generelt. Jeg husker det ikke ordret og vil ikke søge og lave citater for det er det slet ikke værd.
Jeg gider ikke at skændes, men vil heller ikke beskyldes for noget jeg ikke har gjort mig skyldig i og ej heller forklare da jeg af bitter erfaring ved at den slags er håbløst i dette forum.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 21:27

Hygger du dig Eddie?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 21:27

BjarneD, gamle ven
Jeg tror sgu det er ved at gå op for mig, at Keldd har mistanke til ........ som alias til expert
Kom nu Bjarne, du ved med vores meget ens indgangsvinkel til tingene o.s.v. tænk dig om.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 21:30

Måske Dova, men jeg tør ikke skrive det.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 21:35

BjarneD:
Sikkert den samme som du tror,ha ha ha ,men man kan jo ikke være sikker ---vel??
Jamen velkommen i tråden expert,og hvad har du så at bidrage med på sådan en hyggelig lørdag aften.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 21:37

hmm, ja ok, expert, jeg læste kun dit (gøre nar af) tip, og trode at de to nedenstående kom fra dig osse, det skal du ha, men du skal ikke misbruge min tråd til at chikanere hverken arne eller creamygirl. jeg så før arne som kandus problem, men ser nu at jeg har været blind, DU ex-expert, du er kandus største bærm, og jeg vil bede dig holde dig tra mine tråde, omend jeg søger svar på et problem eller bare vil ha en smalltalk. DU er i sandhed undtagelsen der bekræfter regelen om at enhver kan ændres til det det bedre (se tråd 19.45), arne har lært at opføre sig pænt, men det kan DU til syneladende ikke, SÅ HOLD DIG VÆK.

udtrykker jeg mig klart nok?

er forresten enig med hvem det nu var der sagde det, der er jo så mange tråde herinde efterhånden, men det er den hvor der står at du skal bannes fra kandu.dk

OUT

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 21:39

Læs nu dine egne bogstaver Hr. Mange Profil. Nu kommer du igen og kalder en Superbruger for en Cremed So! Hvis du synes at det er en ordentlig måde at tiltale folk på, ER du da et oplagt emne til indlæggelse på Psykiatrisk Hospital.
Du skriver også at jeg rider på hende. Det er sjofelt, og du har ingen viden om jeg gør det eller ej. Alt hvad du skriver er enten SEX-forskruet, ondskabsfuldt eller dybt barnligt. Grunden til at DU kalder mig SvampeArne, er at jeg ikke skjuler hverken mig selv eller mine evner. DU har ikke modet til at stå frit frem og fortælle hvem og/eller hvad du er. Du er åbenbart blot et stakkels menneske, der ville ønske at han var Expert i NOGET. Hvis du ER expert i noget, så oplys os! Jeg skider IKKE på folk. Kalder dem hverken idioter, søer eller andet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 21:41

Dova.
Nu synes jeg lige pludselig du er rigtig meget sød.
Din loverboy-Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 21:43

xyzzygy -> Det var osse mig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-04 21:44

Dova--> Pas nu på med hele tiden at være enig med - og tale BjarneD efter munden.
Hmm; I begynder at opføre jer som Fridaflip og Ram2 - og det er ikke noget som BjarneD ellers er tilhænger af, vel Bjarne?!

At kandu er fyldt med dobbeltprofiler kan vel ikke komme bag på dig?!
Det er sq da tydeligt for enhver - selv for de småt begavede
Desuden holder du dig bestemt ikke tilbage når point og dobbeltprofiler bliver diskuteret. Mindes endda, at du engang åbnede en tråd, hvor du havde brug for at blive trøstet lidt, fordi Arne kaldte dig for en pointluder.....right!

Når jeg omtaler point - så læg venligst mærke til, at jeg i mine bemærkninger udviser modstand overfor pointsystemet. Det giver efter min overbevisning alt for meget fnidder...that's all! - og mine meninger har jeg vel ligeså meget ret til at lufte, som du har ret til at lufte dine...eller hur?!

Keld--> Kanduvenner min bare røv Se det er lige det jeg mener med, at kandu fylder for meget i tilværelsen. Venner er noget der skabes og dyrkes IRL. Relationerne herinde er efter min overbevisning 'make believe' og en overfladisk udgave af begrebet venner.

the_expert-->

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 21:46

så lige din profil expert. den er jo meget ny, og du har kun svaret på sølle 2 spørgsmål, det tyder på en dobbet (tripel) profil. det er nok fordi de andre profiler var så forhadte. her er en ide til et nyt profilnavn: netrepxE! der er så oplagt at vi måske hopper på den.

og... hvad er du expert i, arne er nemlig svampe expert, mens du kun er expert i dum- og sjofelheder samt chikane.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 1 point
Dato : 18-09-04 21:46

xyzzygy -> I hvertfald i aften! Flere har sagt det før mig. Og jeg er selvfølgeligt enig. Og ja, jeg har lært omgangstonen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 21:49

Tak Keldd
Det er jeg meget glad for at høre

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 21:56

Creamy:
Vær sikker på jeg har et par enkelte andre ting at foretage mig end at sidde og rode med Kandu.
Fordi jeg siger Kanduvenner,skal du sgu ikke bryde sammen i krampegråd,eller hvad.
Og ser du, det vil jeg blive ved med at kalde dem jeg "taler" jævnligt med herinde,din bare røv eller ingen bar røv.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 21:57

I en tråd i aften om Bumse-cremer, tillod jeg mig under behørig undskyldning, at nævne det > 200 årige Franske middel: Guillotine. Alle de øvrige i tråden deltagende, godtog det som den joke det var og havde selvfølgeligt ingen kommentarer. Hvem tror I der havde? the_expert med endnu flere henvisninger til Den Creamede So, SvampeArne og Keld.

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 21:58

tak arne, jeg er glad for at du er blevet et fornuftsmenneske, der for får du det ene sølle point, for jeg lukker tråden nu, for jeg tror Hotmails server er ved at gå ned pga alle de mails jeg får om pointludere.

Det er jo latterligt med det pointsystem, det skaber splid mellem os og alle blir pointludere, men for hvad? det er jo umuligt at komme op på siden af vores allesammens pointalfons pallebhansen! arj, det er gas palle, men du er jo kandu kongen.

nå, i kan frit skændes videre 1 time endnu. ellers må i lave en ny tråd, jeg trækker mig ud af det her nu.

God disput og hilsner fra jeres ynlings pointluder
.oO XYZZYGY Oo.

og husk så: de udtales sysygy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-04 21:59

Krampegråd... Nope, snarere et lille skævt smil

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-09-04 22:01

Sorry,men var lige innenomm her,falt over denne arne.jakobsen!
Det kalder både jeg og andre for "vatpik"!
Håper din menighet er enig med deg,,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 22:01

creamygirl
Jeg behøver nu ikke snakke nogen efter munden, men derudover er det jo stadig tilladt at være enig med andre, uden at det behøver føre til beskyldninger af forskellig art.
Og din bemærkning med småtbegavet: Så har jeg da set et par steder, at du gerne vil prale af din IQ og EQ (som du så godt nok mente var umålelig) Alt er måleligt, det er bare et spørgsmål om en skala med tilstrækkelig små enheder
Og med hensyn til IQ-en, skal jeg nok lade være med at oplyse om min, så får du bare komplekser!!!!!!!!
dova

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 22:04

husk osse dova: alt er relativt! måske er the experts IQ stor, men ikke i forhold til en guldfisk.

hey det var min allersidste tråd herinde, men mindre jeg bare må kommentere noget.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 22:08

Ja ja,creamy,smil du bare skævt.Og så er der lige den her:
Fri mig for mine venner,mine fjender skal jeg nok selv klare.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-04 22:17

Hvorfor i alverden skulle jeg få komplekser over din IQ Dova?! jeg er ganske tilfreds med størrelsen af min egen

At du vælger at kommentere noget jeg har diskuteret med BjarneD - ´bekræfter jo egentlig bare hvad jeg skrev lidt længere oppe - nemlig at du forsvarer og taler din 'soulmate' efter munden. Pas nu på med ikke at blive for overmodig, ik´?!

//Creamy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 22:18

Hej Holniels! Din gamle Fjeldabe. Rart at høre fra dig igen. Jeg har ingen menighed, blot nogle der deler nogle af mine meninger. Men nu skal du jo som alle andre sørge for at læse hele tråden, før I danner jer en mening. Ellers kommer der ofte noget shit ud af det. Og så må du da meget undskkylde ordet "Vatpik", men det er altså det ord der bedst beskriver en mand, der ikke rigtig formår at vælge side, og som blot taler for at "vi skal alle være goe venner". Det var det Premierminister Champerlein (England) gjorde i 30'erne, og se selv hvad der kom ud af det!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 22:19

xyzzygy.
Sig lige kommentar i stedet for tråd,jeg forstår det godt,men jeg skal lige tygge på den et par sekunder.
Det endte ellers med at blive en rimelig tråd,uden for mange hårafrivninger,så kom du bare med nogen kommentarer,det koster jo også kun os andre eet dyrebart point,at komme med ,når tiden er gået.
holniels:
Er alt godt???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-04 22:26

expert--> At du har en mening om både Keld, Arne og jeg er een ting og for så vidt i sin orden, men dine indlæg har hermed passeret min grænse. Nu ryger der sq en mail afsted til kandu teamet.
Du er simpelthen en tand for ulækker - og dum som et bræt

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 22:28

kan du ikke læse expert!!!

og til dig KELDD, ja, det er mig der fumler og kalder et INDLÆG for en TRÅD. Tråden er jo det hele, og med hensyn til det ENE point: POINTLUDER!!!

og så vidt jeg ved er det Molokyle og creamy der er sammen ]expert[

savner iøvrigt molokylet i denne tråd, han plejer nok at ha nogen meninger, omend han ER pointluder.

jeg havde 601 ledige point og ville gi det ene bort, så kom molo og krævde alles overskudspoint... men hvad fanden vi er jo alle pointludere.

måske skulle det skifte navn til ErDuEnPointluderSomAlleOsAndre.DK men det er nok ikke hensigtsmæssigt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 22:30

the_expert -> Der ikke er expert i noget som helst, heller ikke fornærmelser: Hvad er det du gerne vil? Du skal da ikke have besvær med at Plotte min adresse, den kan du da få helt gratis. I øvrigt hedder det ikke at Plotte en adresse, men at Spotte en adresse, hvis det drejer sig om at finde frem til den. At Plotte betyder at "beskrive en situation". At Spotte at "finde en position", Så du er altså heller ikke expert på det område?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 22:52

Kære Alle!
Lad for alt i verden være med at kalde ham Expert. Det er jo det han gerne vil se, fordi han IKKE er det. Mit bedste tip og råd til jer er: Undlad at kommentere hans indlæg. Da han jo har mange forskellige profiler, så prøv at lære hans talemåde at kende. Den er temmeligt unison (enslydende)! Hvis nogen synes det er nødvendigt, kan der da da nemt oprettes en kandu-tråd kun til dette formål, hvor der så kan informeres om Skvadder-nakkens seneste påhit på Profil-området. ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 22:54

Hmm? Jeg er her altså osse! Hvorfor er der ikke nogen der lægger mærke til mig! Bruger ellers 25 timer herinde og slikker motorvejen ren bagefter!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 23:10

tedd:
Det er jo løgn,du er først lige kommet.Du må træde lidt mere i karakter,og komme med nogen
eksorbiante udtalelser,inden der er nogen der lægger mærke til dig,i dette højintelektuelle forum.
Med forbehold for stavefejl og mangler,
ærbødigst Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 23:11

Hej Tedd!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 23:16

Han kan jo have været med på en kigger, Keldd -det burde jeg også have nøjedes med

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-09-04 23:19

litt forvirret arne.jakobsen
unison sku fo være harmoni og enighet?,eller??

men men,skål til jer,får dra meg videre,natten er jo ung

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 23:21

SP2 og rødvin er en god cocktail

Jo Keld, men jeg lagde da mærke til at der var mange der blev omtalt inden de kom ind! Bl.a. dig!

Hej Bjarne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 23:22

Skål holniels og husk Tordenskjold og Holberg er danskere!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 23:23

Ha' en spændende nat holniels

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-09-04 23:26

Går fint her Keldd,du da??
tedd ,husker jo dem,gammel dansk jeg og
glæder meg du er begyndt samle deg arne.jensen,selvom du irriterer fedtet a meg til tider..

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-09-04 23:29

BjarneD,er jo altid spænnende her,hvertfall hvad form man våkner i,,
fin nat til jer og da

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 23:36

BjarneD:
Det er nogen gange lidt kedsommeligt,men imorgen når jeg har klippet den rådne hæk(dova,jeg vil godt have lidt medlidenhed)stiller jeg et spørgsmål i Kemi forummet.
tedd:
Du kan også nå at blive omtalt inden du er med i tråden,men ikke før du er blevet berømt ligesom mig,eller får en lidt skarpere profil ha ha ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.
Og forresten tør jeg ikke blive uvenner med nogen af jer,hvem skulle jeg så spørge ,når min computer eksploderer???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 23:40

holniels:
Det går sådan set meget godt,men jeg er begyndt at få nervøse trækninger,
jeg skal klippe hæk imorgen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 23:42

Jamen Keldd. Stakkels dig.
Og det bliver sikkert regnvejr i morgen, og pas nu på, at din stakkels ryg kan holde til det

hilsen dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 23:44

Har du tænkt på årsagen til at din computer kan eksplodere Keld?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 23:45

Keldd din skurk, jeg tænkte nok du havde bagtanker.
Jeg har ingen medlidenhed med dig for jeg har selv en meget lang hæk og desuden står der 2 ton koks (i sække) på gårdspladsen der lige skal bæres ind og stables og så er der lige det kæmpe elmetræ jeg fik væltet og som nu skal skives.
Må hellere hvile før morgendagens strabadser.

Godnat!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 23:46

Jeg kan stadigvæk huske programmet winnuke! Folk fattede nada når de blev smidt af nettet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-04 23:49

hehe...hva´er der galt med ordet vatpik?! - et godt ord, som rammende beskriver visse typer - synes jeg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 23:49

dova:
Det er ikke nok,jeg vil have meget mere medlidenhed.
tedd.
Ja jeg har,og jeg vil have en ny,men der mangler lige en enkelt detalje,inden jeg køber supercomputeren.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-09-04 00:26

I am out:

Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-09-04 00:32

Godnat Keldd

hilsen dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-09-04 09:12

Glæder mig at se the-expert's indlæg er fjernet - ikke blot i denne tråd, men i flere andre, hvor han huserede med sit platte vrøvl. Altså kan det godt betale sig at skrive til Kandu Teamet. Tak for det Kandu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-09-04 11:01

Creamy:
Ser ud til vi slap af med ham,godt.
Keldd.