/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
God mobil til ingen penge?
Fra : dreyer
Vist : 903 gange
100 point
Dato : 18-09-04 17:06

Hej!
Hvor og hvilken mobiltelefon får jeg mest for pengene?

Mine behov er kun lidt snak og lidt SMS, og jeg lægger vægt på at den ikke er alt for stor, holder længe pr. opladning og at den er stabil. Og så skal den være nem at bruge.

Det er ikke specielt vigtigt at den har farveskærm og polyfoniske ringetoner, men har den det er da også okay.

Tillægs-spørgsmål: Hvilken telefon med ovenstående krav opfyldt og med MP3-afspiller kan anbefales?

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:14

du skal nok ha et abbonoment uden månedlig afgift, og en nyere Nokia / sony E. http://www.sonyericsson.com/
www.nokia.com men anbefaler en sony e. elles kan du købe en i fona merlin og få den unlocked (dog nemmest med nokia (tit gratis)) og få så et abbonoment der passer

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 18-09-04 17:45

Sony Ericsson K700i ville være et bud

men det lyder som om du ville få mere ud af at købe en mobiltelefon og en mp3 afspiller ved siden af
det er svært at få en mobiltelefon med mp3 hvor man ikke også får kamera og en masse andet og så koster det
køb en nokia 6100 og så en mp3 afspiller ved siden af

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 19-09-04 10:00

Sony Ericsson T100 - den har jeg givet 499 kr for UDEN binding af abonnement (bruger Telmore). Telefonen er meget lille, fylde intet i bukselommen, kan "telefonere" og sms'se - intet andet. Meget nemt at betjene. Har haft den i ét år og er stadigvæk MEGET tilfreds.

Accepteret svar
Fra : wezzler

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-04 14:44

Umiddelbart ville jeg anbefale en Motorola A920, som man kan købe brugt til en 700 kr og op....

Se f.eks. nedenstående eksempel fra den blå avis...

Motorola A920/A925, Tlf.m 1 lader og 1 bordlader, headset, 2 bat.SIM-låst t.3(snart låse op)Snart 6mdr gl., kvitering, PDA, Bluetooth, MP3, IRda, GPS, Kalender, Videotlf, 32MB... kr 700

eller en nec 313 som er en 3-mobil

NEC e313, 3 md. gl. 100% iorden22, m. 1 3/4 års gar. 2 opladere, 2 batterier i org emballage72. mp3 afspiller, video kamera21, datakabel, headset og mange javaspil installeret09. Ej simlåst .., kr 700

eller en Nokia N-Gage... den er dog forholdsvis stor

Nokia, m.lader, Nokia N Gage, m.lader, m.bla kabel t.com.hukommelse MP3-afspiller FM stereoradio Mp3 spiler Multiplayer via Bluetooth 3Dgrafik Farveskærm m.mange spil.. pris kr. 700

Til sidst kan der også nævnes SPV Classic og Nokia 5510

Håber det giver dig en fornemmelse

Godkendelse af svar
Fra : dreyer

Dato : 20-09-04 19:22

Tak for alle svarene/forslagene. Det endte dog med en 25-øre-telefon (Sony T230), som umiddelbart virker okay.
Pointene går til den der har skrevet mest da der var en del gode kommentarer imellem... Ved det ikke er retfærdigt, men jeg ved ikke hvordan jeg ellers sku' fordele dem. Men hva', det er jo bare point.
Skriv hvis I vil ha' nogle...

Hilsen
Dreyer