/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Program til at lave CS movies (50 point)
Fra : SackZ_Marc
Vist : 398 gange
1 point
Dato : 18-09-04 15:51

Hey..

Kan jeg få et program så jeg kan optage en LAGFRI CS movie .. Det kunne også være fedt hvis jeg kunne lægge noget musik og tekster ind over optagelsen en slags redigeringsprogram også

Håber ikke jeg er for krævende

Svar = 50 point har bare ikke lyst til at miste nogle point

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 15:53

Jeg glemte at sige at jeg har spurgt om præcis det samme i Emnet Computerspil og hvis der er nogen der svarer først får personen 50 point .. Så det gælder om at være hurtig

Hilsen Marc igen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:30

og så lige en tråd her, så jeg kan få de 50 point, hvis du altså elsker mit svar.

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 20:08

Hvad mener du vil du se de 50 point?? jeg har dem jeg har bare ikke lyst til at miste 50 hvis ingen svarer!!???

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 20:10

jeg har jo givet et udmærket svar i den til 1 point, ikke se mit meget special navn -->XYZZYGY<--

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 21:12

Måske men har ikke downloadet det fordi er ikke hjemme!

Har du overhovedet prøvet det?... Lagger det når jeg spiller mens jeg optager?.... Kan jeg lægge musik ind over??