/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Program til at lave CS movies (50 point)
Fra : SackZ_Marc
Vist : 357 gange
1 point
Dato : 18-09-04 15:48

Hey..

Kan jeg få et program så jeg kan optage en LAGFRI CS movie .. Det kunne også være fedt hvis jeg kunne lægge noget musik og tekster ind over optagelsen en slags redigeringsprogram også

Håber ikke jeg er for krævende

Svar = 50 point har bare ikke lyst til at miste nogle point

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 15:50

Jeg glemte at sige at jeg har spurgt om præcis det samme i Emnet film og hvis der er nogen der svarer først får personen 50 point .. Så det gælder om at være hurtig

Hilsen Marc igen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:29

www.turbodemo.com kan måske klare det.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 18-09-04 17:48

Fraps kan også klart jobbet

/Bofh

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 20:10

Hmm okay der går lige en dag inden jeg accepterer spørgsmålet Men virker det får du selvføli 50 point!

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 20:11

Men hvis der er andre der har sådan nogle programmer downloader jeg dem og ser hvilken en der er bedst (de film jeg optager skal helst være AVI)

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 20:11

Men hvis der er andre der har sådan nogle programmer downloader jeg dem og ser hvilken en der er bedst (de film jeg optager skal helst være AVI)

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 20:11

Men hvis der er andre der har sådan nogle programmer downloader jeg dem og ser hvilken en der er bedst (de film jeg optager skal helst være AVI)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 20:12

den jeg linker til kan godt lave AVI

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 21:13

Okay men kan jeg optage lagfrit .. ligge musik ind over optagelsen og skrifter OG ER LINKET OG FILEN VIRUSFRI?

Kommentar
Fra : Zleepy

Dato : 18-09-04 22:10

det er virus frit, og medhensyn til musik og klipning (så det kun er de heldige sitiuaioner der kommer med) bruger du windows movie maker 2, men det må du selv finde på microsoft.com

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 22:16

ja, som min bedre halvdel zleepy siger:det er virus frit, og medhensyn til musik og klipning (så det kun er de heldige sitiuaioner der kommer med) bruger du windows movie maker 2, men det må du selv finde på microsoft.com

og med hensyn til lagg kommer det an på din pc, men cs kræver jo ikke så meget så jeg er sikker på det ikke lagger hvis du bare har en AMD

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 19-09-04 14:15

AMD athlon XP? hvis ja så har jeg

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 19-09-04 14:16

Okay nu er jeg inde på hjemmesiden kan jeg ikke få det præcise link til hvad der er bedst (jeg har Windows ikke Linux)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-09-04 20:20

nå, du skal trykke på free download og skrive noget pis ind og en junkmail (en til formålet) og downe det

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 01-11-04 20:08

Hvem har du accepteretsom svar?? Ingen??