/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dansk Galaxy Quest Cover
Fra : Soran
Vist : 527 gange
20 point
Dato : 18-09-04 15:20

Jeg har lige købt DVDen Galaxy Quest, men da jeg fik den med posten fandt jeg ud af at coveret er svensk, hvilket er rimelig irriterende, og som om det ikke er nok er der også et 4-sidet hæfte med produktionsnoter (på svensk) indeni...

Er der nogen, der kan sige mig, hvor jeg kan skaffe disse 2 ting på dansk? Eventuelt en, der har det og kan scanne det?

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 18-09-04 15:36

herinde kan du, under G, finde coveret på dansk
http://www.cdcovers.cc/dvd_m.php

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 18-09-04 16:20

Ved ikke rigtig hvordan du får den til at vide... Havde prøvet den side lige inden jeg skrev spørgsmålet og lige nu igen og får beskeden at serveren ikke blev fundet :-/

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 19-09-04 13:54

Underligt.... Jeg har lige været derinde via linket, og der er ingen problemer...

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 19-09-04 23:26

Okay... Nu kan jeg se siden, men den kan ikke finde billedet :-/

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 20 point
Dato : 20-09-04 17:37

Ok, så er jeg flink....
http://www.mainboard.dk/upload/files/Galaxy.JPG
Håber det kan bruges.....

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 20-09-04 18:46

Mange tak!

Så mangler jeg bare lige produktionsnoterne... he he... men du får nu pointene alligevel

Godkendelse af svar
Fra : Soran

Dato : 20-09-04 18:47

Tak for svaret TQsen.