/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incredimail - vil ikke acceptere licens ~
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 569 gange
500 point
Dato : 18-09-04 12:49

Hej

Jeg købte for 3 dage siden en licens til incredimail for 24 euro, og ville så glædeligt registrere denne.

registreringen forløber fint, der kommer ingen fejl, internet explorer åbner og jeg får en side frem med tak fordi du købte bla bla bla....

Under licens står den stadig ikke registreret, men den har accepteret den, og der er stadig reklamer i både mails og på programmet osv.

Jeg har opdateret clienten, og også prøvet en fuld installation men det virker bare ikke.

Så ville jeg skrive til dem, men dette er kun muligt for registrerede brugere, så det kan jeg ikke.

På deres side har de en faq hvor jeg har kigget, men ingen af de listede problemer er magen til min.

Hvad gør jeg ???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-09-04 13:07
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-09-04 14:37

Og husk lige, at du har 14 dages returret, hvis du har fortrudt.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-09-04 14:38

Det kunne jo være, at henvendelsen med et eventuelt svar, tog mere end 14 dage, og så hænger du på den.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-09-04 14:40

På hvilken måde har du betalt?, hvis det er med marstercard, kan du slette betalingen.

Accepteret svar
Fra : ib2650

Modtaget 500 point
Dato : 18-09-04 15:43

hej konkurence

t godt råd vedr. incredimail opgradering er at slette programmet totalt derefter instalere samt foretage din registrering det skulle løse dit problem .

hilsen ib god weekend

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-09-04 15:45

elleby incredi svarer når du er premium klient indenfor et par dage,
ib

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-09-04 15:48

Du kan registrere manuelt:
http://www.incredimail.com/english/faq/hotmail.html
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 18-09-04 19:06

så virkede det...
afinstallationen i sig selv var ikke nok..... Mappen incredimails skulle slettes og så kom den.....

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-09-04 19:13

k.svar

det var godt jeg har selv brugt premium samtlettercreator gennem flere år ,og de gange jeg har lavet kæludder i min pc. har jeg selvklart måtte geninstalere påny. derfor husk at udskrive din åbningsregistringskode.så skulle der ikke blive problemer.

stadig god weekend.

ib

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 19-09-04 17:36

Jeg fik ellers lige svar fra dem, så i tilfælde af at andre får samme problem og kommer herind er lige en vejledning:

Please do the following :

Step 1

While IncrediMail is running you can always see the IncrediMail Tray Icon (orange envelope) that is located in the lower right corner (near the computer clock).

Right click on this icon and select: "Exit".

1. Go to C:\Program Files\IncrediMail\bin\Licenses.

Delete the "IM_PREM.imk" and "IM_LTWIZ.imk" files.

Note: Delete only these two files and not any other file.

2. Go to C:\WINDOWS. Delete the files MF_C420.lfa and MF_C421.lfa .

Note: If you have Windows NT or 2000 you should look for the files in C:\WINNT.

Do not delete any other file other than the ones we directed you to.

Step 2

In order to complete the registration procedure you need to connect to our server.

So if you are using any kind of Firewall or Personal Proxy please disable it.

Step 3

Open IncrediMail and register your registration code again.

***********************************************************
Your IncrediMail Premium code :

IM_PREM-xxxxxxxxxxxx-xxxxxxxxxxxx
***********************************************************

Manual registration instructions

On the computer with which you intend to use the product, make sure that
your computer is connected to the Internet and follow these simple steps:

1. Open IncrediMail.

2. Copy the registration code located above the instructions.

3. In the main window of the IncrediMail application, click on the Help
menu (in the task bar) and select "Enter Registration Code".

4. An "Enter Registration Code" dialog will open. Paste or insert your
registration code in the appropriate text-box.

5. Click "Enter" to activate your code.

6. You are ready to begin.