/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 filer
Fra : sniff
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 18-09-04 12:21

Jeg har rippet cd'er med CDex til min computer, men når de afspilles lyder det som om sangeren er på speed.
melodi og sang går ganske enkelt for hurtigt.Er der nogle der har en løsning ?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 18-09-04 12:31

prøv at rippper den men Windows Media Player

Kommentar
Fra : peque

Dato : 18-09-04 13:09

Ja eller brug audiograbber. men den koster og virker

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-09-04 16:07

Du kan prøve at RIPPE dem ind på din com og så går du ind på www.all2mp3.com henter den og konverterer dem til MP3 eller WMA så vælger du selv afspilningshastigheden .. Så forsøger du dig bare frem!

Accepteret svar
Fra : cdripper

Modtaget 50 point
Dato : 19-09-04 21:25

nej audiograbber koster ikke... Gå ind på http://www.audiograbber.com-us.net/download.html og download den nyeste version af det, det er nemlig freeware... OG længere nede på siden kan du downloade en fil så du kan få det til at køre på dansk...

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 19-09-04 21:25

nej audiograbber koster ikke... Gå ind på http://www.audiograbber.com-us.net/download.html og download den nyeste version af det, det er nemlig freeware... OG længere nede på siden kan du downloade en fil så du kan få det til at køre på dansk...

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 19-09-04 21:26

ups.. satte det vist ind to gange

Godkendelse af svar
Fra : sniff

Dato : 02-10-04 09:03

Tak for svaret cdripper.
Det funker bare nu.