/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Badeværelse
Fra : TheCon
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 18-09-04 10:25

Hejsa.

Da vi skal til at renovere vores badeværelse og ikke helt kan blive enige om hvorledes det skal se, så mangler
vi lidt inspiration og ideer. Er der nogen der kan anbefale forretninger eller udstillinger hvor man kan se hele
forslag til hvordan badeværelset kan komme til at se ud når det er færdigt.

På forhånd tak

PS det skal være i KBH eller StorKBH.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-09-04 10:45
Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 20-09-04 13:36

hvad med det der byggeriudstilling i Ejby v. albertslund? Det er vist ret stort.

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 18-10-04 09:08

Prøv at se "huset" på TV2