/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The Sims 2 "fryser"
Fra : klanger
Vist : 1079 gange
100 point
Dato : 18-09-04 08:58

Ja, som kom The Sims 2, og min datter er først blevet menneske igen, men....
Hun når desværre kun til vinduet "vælg et nabolag", og så snart hun bare rører ved musen for, at trykke sig videre fryser billedet. Maskinen er derefter umulig, at komme videre med, den reagerer overhovedet ikke. Så sluk og tænd men med samme resultat.
Det skal nævnes, at de krævede specifikationer som Sims 2 kræver er opfyldt, mener jeg.
Er der nogen der har en idé til hvad problemet kan være og evt. hvordan det kan afhjælpes?
Vi skulle jo gerne kunne være i huset igen...!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-09-04 11:19

Prøv at læg vejen forbi www.thesims.dk
De har et udmærket forum, hvor man kan få hjælp.
Og der er et link til EA- Games support, hvis alt andet fejler.

Cali--> Der ikke har råd til Sims2 endnu

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 18-09-04 12:14

Du skal hente den nyeste driver til dit skærmkort, og også have den nyeste DirectX 9.0c fra:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197&displaylang=en
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : djj1978

Dato : 02-02-05 11:49

hej hvis jeg var dig så vil jeg tjæke vor varm din cpu er nå den bliver for varm sker der mærklige ting med en pcer´hvis den er for varm det vil sige over 45 grader så prøv at tag din blæser af som sider oven over cpu'en og kom lid køle pasta kan købes hos en ver pcforhandler
venlig hilsen
Dennis Johansen

brugtmusik@msn.com
http://www.brugtmusik.dk

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 02-02-05 12:13

Tak for svaret pallebhansen.