/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Arne er!
Fra : mango
Vist : 465 gange
200 point
Dato : 18-09-04 00:34

Et utroligt dejligt menneske, han har nu brugt mindst 10 timer på at sende mig noget musik som er fantastisk, og ikke nok med det, har han sendt mig en cd. med musik, helt uden beregning..han er er et menneske med et fantastisk godt hjerte..
Kan du beskrive noget bedre?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 00:37

Jeg forstår ikke helt hvorfor min Far skal omtales i kategorien Vittigheder??

MUUH! Patsy (Kæleko)

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 18-09-04 01:09

Arne.jakobsen er skizo efter indtagelse af for mange svampe.
Så det må være hans plejer der har hjulpet dig.
http://www.kandu.dk/dk/tip/9018
http://www.kandu.dk/dk/tip/9019
http://www.kandu.dk/dk/tip/9020
http://www.kandu.dk/dk/tip/9021

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-09-04 01:11

the_expert > lad nu Mango få lov til at sige pænt tak uden bøvl.............ikke.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 01:14

Hallo expert skvadderhoved.
Det er sgu da også skizo at kopiere andres tips,(de tre seneste på listen) eller der er måske bare rod i de hjemlige profiler?????

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-09-04 01:36

ja det var jo bare det jeg ville ikke..mennesker skal have den ros de fortjener..og Arne fortjener en masse ros..han har et godt hjerte

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 04:47

Points for godt hjerte? Hvad mon det næste bliver? Points for den længste næse? Og the_expert med i tråden! Nå ja den er jo osse under Vittigheder!
Kan nu godt forstå folk udenfor, nogle gange betragter Kandu med undren! Og anklager det for at være useriøst!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-09-04 09:42

tedd..hvem siger at det er Arne der skal have pointene? Jeg fik bare trang til at rose ham, intet andet...og hvornår er det blevet useriøst at rose andre mennesker? nææ nu!!

Måske du er misundelig?...du er sikkert også et godt menneske, der fortjener ros?...
At den lige kom under vittigheder, var egentlig en fejl..og ikke nok med det, det skulle faktisk have været et tips *GG* Men jeg var MEGET træt da jeg oprettede denne tråd og gad ikke lave det om

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 10:00

Ekspert,neutron,skvathoved m m:
Vi slap da for et af dine lange"seriøse" indlæg,så lad det blive ved det.
Og så tror jeg også teed er misundelig,fordi mango roser Arne ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 10:06

Narrj
Tedd er ikke misundelig
Æv bæv Han er jaloux

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 10:11

dova:
Du skal også være klar over at teed er meget langt nede,
han har jo ikke fået sin brødrister endnu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 10:16

Det kan jeg også godt forstå han er sur over

Nå, nu får jeg gæster, sønnen og svigerdatteren, så må jeg hellere ud og være lidt underholdende
mvh dova

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 18-09-04 11:10

HOLD nu din KÆFT dova
kjeldddddddddddddddddd = gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-09-04 12:32

Arne ; hvis det er profilen arne.jakobsen vi taler om er ganske rigtigt et meget hjælpsomt menneske og dem er der 'Gud ske Tak og Lov' mange af her på Kandu.dk ...men men men arne.jakobsen kan nu på mig, godt virke lidt anmasende og omklamrende. Intet ondt i dét, hvis det nu engang er en del af ens personlighed. Vi har alle vores små 'krøller'. Jeg taler f.eks. utroligt meget ...hvilke nogen forveksler med ikke at lytte, men lad dem om det

the_expert f.eks. siger bare sin mening, men derfor behøver man jo ikke være enig. At der ikke er grundlag for en debat om denne mening giver the_expert ofte udtryk for ? (F.eks. Dato : 18-09-04 11:10 ) Ja, det ignorer man blot eller holder en langere enetale i samme dur

GGGgggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggllllllllllllllllllllllllllloppe GGaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhh. Ybe-ybe-ybe-ybe-ybe-ybe-ybe-ybe-ybe-ybe YYeeeeaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii.... Ulululululululululululululululululululululul.Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnnnnnnn..AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr.........................................Nøf !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-09-04 12:37

Ps. Jeg glemte helt i skynding at sige : Hai mango

Håber alt er godt og hils familen fra 'snakke hovedet' Molo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-09-04 12:38

Pps. the_expert -> Der findes en smiley der hedder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-09-04 13:08

mango

Nu er det jo ikke til at vide om "arne" er en bruger på kandu. Hvis det nu er arne.jakobsen, du tænker på, så er det da godt for "arne" at det ikke blev et tip. Tænk på hvad den stakkels mand så kunne komme til at sende af musik til diverse brugere.
Og så forstår jeg slet ikke, hvorfor dette indlæg skulle være et tip

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-09-04 13:18

Apropos svampe, så har jeg tænkt mig at tage lidt i skoven imorgen og håber jeg har bedre held end sidst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-09-04 14:10

expert,dit latterlige skvat,bare vi slipper for dine "seriøse indlæg".
Keldd.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 18-09-04 15:16

Ja da Mango Hvis du havde rost mig først var jeg da ikke faret i blækhuset øh tasterne! Mener godt nok jeg fortjener mere ros en Arne!!
Nej jeg er bare lidt træt af den gavebod Kandu nogle gange er. Det var såmænd bare det jeg ville sige, og er forøvrigt osse træt af de personlige hadekampagner, visse personer kører. Folk er forskellige og bliver uenige, og det er da en styrke ved Kandu, men hvis det udvikler sig fra det til at lave egentlige hadespørgsmål om andre, så er det på børnehavestadiet!

P.S. Tror gerne Arne har et stort hjerte, men hans evige kommentarer til andre der går ind i et spørgsmål han deltager i er røv irriterende, og er mange gange med til at sænke et seriøst spørgsmål ned i smalltalk katagorien. Et uskyldigt spørgsmål om kinesiske vagtler, kan udvikle sig til at udråbe manden til nærmest dyremishandler, der hellere burde dreje halsen om på fuglene, end at have ret til at beholde dem! Så stort hjerte ja, men mådehold i spørgsmål nej! Men når man bare er klar over at sådan er Arne, så går det jo nok, (om ikke andet på nerverne) . Men underholdene er Arne da, dog skal man passe på doseringen af ham. En overdosis Arne kan få uforsigelige konsekvenser!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-09-04 15:52

Citat
Men når man bare er klar over at sådan er Arne, så går det jo nok, (om ikke andet på nerverne) ...

[hør]*LOL* Dén var sgu go' tedd ......dét må jeg lade dig !!! (..sæelårm jar æk' ær MARJED for dæ. )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 17:49

Nu har the_expert Alias Skvadderhovedet igen være ude med riven. Se http://www.kandu.dk/dk/spg/49567

Det burde være muligt at få smidt sådan en Skvaddernakke uf af kandu! Der kommer jo ikke andet end had, galde og skældsord fra den(de) fjolser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 18:34

Hej MOLO -> Tak for dine kommentarer. Er taget til efterretning. Håber du får en god og givtig tur i morgen
Jeg havde en offentlig tur syd for Ikast idag. ca. 100 deltagere, masser af gode spisesvampe og kun få byger, så det var helt OK. Folk var glade og tilfredse da de kørte hjem til gryderne.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 22:38

Tror han er godt i gang med at smide sig selv ud Arne !

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-09-04 01:28

Hejsa..jeg synes faktisk rigtig godt om denne tråd...ja Arne kan man sikkert få for meget af...det kan man også af Molo..og af mig..Tedd..du er et skønt menneske..helt sikkert ;.)
..og i skal have min ros folks...skøn måde i accepterer andre mennesker..vi må indse at vi alle har ores særheder og mindre charmerende sider..såen eret bare!!
Og hej Molo..jeg hilser..og takker..hvornår har du tænkt dig at komme og snakke fanden et øre af i Hundslund?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 01:32

Hvad er det for sludder! Man kan da ikke få nok af dig Mango Molo helt klart, men da ikke dig!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-09-04 01:45

tedd..surprise...wauu og hvad har vi..jamen er da helt overrumplet..øøh tak, det er jeg da glad for at høre
nu er det sengetid og i må sove og have det godt..

Knuzz sus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-09-04 01:48

Så lige denne kærlighedshistorie skrevet af en NØRD! spørg mig ikke hvorfor jeg straks tænkte på Molo, men det gjorde jeg altså!

Citat
Jeg var lige stået af bussen, da jeg fik øje på et virkeligt velkonfigureret objekt med nogle ordentlige attributter og en meget lækker brugergrænseflade. Hun lignede ikke en, der havde gået i cluster, snarere en fra bad sector.
Pludselig vendte hun sig om og oprettede en forbindelse mellem vores øjne. Jeg stod som linket til jorden - jeg var hendes slave. Jeg spurgte, om der var noget jeg kunne serve hende med, og hun svarede, at hun gerne ville være host for mig - bare OS/2, så der ingen interrupts ville være. Min clockfrekvens steg voldsomt, og jeg følte mig som en mac-mand i en pc-konference.

Kort efter sad jeg i hendes kabinet og scannede environmentet, mens hun calibrerede sig til optimal ydeevne. Jeg gik over til window’et og udenfor var luften tyk af bugs. I karmen stod et billede af hende og hendes mand! Så var hun jo til multitasking?! Nå, pludselig kom hun ind i stuen og jeg slog over i chat-mode. Efter ca. 6 minutter var hun klar til en opkobling og jeg trak kablet ud.

Hun så spørgende på det og spurgte, om det ikke var lidt lille af et joystick at være. Jeg svarede hende, at den bare var komprimeret når den var inaktiv, så den skulle bare have en Warmboot.

Derefter tog jeg min virusbeskyttelse på og førte vores interfaces sammen. 2 timer efter kom jeg med et upload og disconnectede.

Men hun ville have mere, så hun hev et nyt gummidyr frem og sagde, at hun var vild med mænd, som ville køre i protected mode. Jeg svarede, at sådan var jeg bare installeret i den nye opgradering.

Efter endnu 2 timer måtte jeg sende en time-out pga. overflow i hendes gate. Jeg disablede min spooler funktion og gik i Standby-mode. Jeg vågnede pludselig til en Coldboot og kunne mærke, at jeg trængte til en total rekompilering. Samtidig opdagede jeg, at jeg var blevet smidt ud af hendes system, og jeg kunne ikke komme ind igen, uanset hvor mange pakker jeg sendt mod alle hendes porte.

Lidt skuffet besluttede jeg mig for at surfe videre. Jeg forsøgte sidenhen at trace hende, men det var umuligt, da hun åbenbart brugte dynamisk adressering.

Surt show!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 01:53

Hovedpine er lig med RAM problemer Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-09-04 07:52

hehe...klart nok Tedd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-04 17:10

creamygirl -> Du ta'r fejl min cyber-skat... : [Dato : 19-09-04 01:48]

Det er tedd !!! ... ; der har det sådan !!!

Jeg er nok nærmere sådan her : http://media.webpartner.dk/arla/skal_hviskeA.wmv

(HUSK: ..at tillade mediaplayer adgang i jeres evt. firewall )

>/MOLOKYLE<

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 17:28

2 timer for et upload!! Typisk nørd!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-04 17:35

Der ka' du bare se creamygirl ; -> tedd kender ALT til up-load tider

Jeg er mere 'nede' på huleplan

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-09-04 17:37

MOLO -> HAvde du en go' svampetur?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-04 17:44

arne.jakobsen -> Karl 'Smarter' til menisterpølle-sjovs ...så har jeg også prøvet dét

Jo tak, jeg behøvede kun 20 min. så var der bid til iaftensmaden

Det tog faktisk længere tid at cykle frem & tilbage

</MOLOMÆT>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-09-04 17:48

KarlJohan'er er godt til alt. Hvor kørte du hen? Hvis altså ikke det skal være en hemmelighed. JEG kommer i hvertfald ikke til Sjædeland for at plukke KJ. Har dem i rigt mål lige uden for døren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-04 17:59

Dyrehaven ! ..mellem Erimitagen og Rådvad

Ca. 1 time ..hver vej ! ..på cykel

:() </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-09-04 18:05

Hele området deroppe er et af Europas bedste svampeområder. Specielt hvad angår Vokshatte, Rødblade og arter der vokser på gamle træer. Men jeg vil da tro at man skal lede godt og længe for at finde SÅ godt et KJ-sted som du har der. Tillykke med det. Vi tales ved. Vil til at se RyderCup (Golf) Hygge. AJ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-04 18:25

Hyg selv arne.jakobsen : Jeg vil fordrive tiden med at 'boge' den lidt i : Brugervalgte stylesheet's

http://www.webdesign101.dk/design/styleswitcher.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-04 18:34

Hyg selv arne.jakobsen : Jeg vil fordrive tiden med at 'boge' den lidt i : Brugervalgte stylesheet's

http://www.webdesign101.dk/design/styleswitcher.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-09-04 21:18

Hmm; vidste ikke at det er Tedd der er en nørd.
Helt fint med mig - er vel nærmest lidt lettet, hvis jeg skal være ærlig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-09-04 21:21

Øh forresten Arne!
Vores 'ven' med de slibrige kommentarer er vist sendt på feriekoloni
Lad os nyde tiden under hans fravær.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-09-04 21:33

Creamy -> Kald ham ven en gang til og jeg får dig skudt!

Har i øvrigt købt en hoppegynge til min kæleko (Patsy). Har installeret den ude på badeværelset, det er det renligste. Når hun virkeligt morer sig og fniser (Miiiiih), kan hun nemlig godt komme til at slå en prut med "kød" på. Jeg har altså taget hende ud af hendes Staldarrest. Hun har også fået lov til atter at gå på Mejeriskotek. HAr selvfølgeligt advaret hende imod de unge "tyre".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-09-04 21:39

Ok! skyd mig bare - og hvis jeg overlever skyder du mig engang til
Hils din kæleko når/hvis hun vender tilbage fra disko

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 22:51

Hvad er du lettet over Creamy? At jeg skulle være en nørd? Eller Molo en hulemand? Forklaring udbedes!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-04 15:02

hehe
Har ikke en forklaring - øhh, bortset fra, at jeg ikke gad åbne Molo´s link

At det så viste sig, at det er dig der en nørd og ikke Molo - er dog lidt af en lettelse, menøhh den der hulemand....altså!! Hmm; ved sq snart ikke - er der andet at gøre end at jeg skriver ham op til en 'ekstrem make over'

//Creamy

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-09-04 15:17

Det er da en hyggelig tråd denne har udviklet sig til..undskyld at jeg ikke deltager så meget, men energien er der ikke lige..

PS Har syge drenge hjemme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 15:19

Ved snart ikke! Mener nu jeg er mere en nød en en nørd! Jeg gider godt nok ikke alt det der langhårede programmering som hulemanden åbenbart dyrker som natlekture, istedet for John Le Carré

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-04 15:23
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-04 22:48

Ok, så siger vi du er en nød Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 22:52

men ikke nem at knække!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-04 22:55

Amerikansk skruetrækker = Hammer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-09-04 22:57

ha ha..det er vel ikke en kokusnød? GG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-04 23:07

mango -> ..nærmere en ånde-nød !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-09-04 23:11

Molo skulle det nu også være nød-vendig at sige?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 23:14

Jeg melder jer til Kandu

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-09-04 23:18

tedd..det gør du bare !! *fni*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-09-04 23:20

hov ha ha ha jeg skrev bare fnis med Z og så kom alle de der hovedpuder *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 23:24

http://www.kandu.dk/dk/spg/49728

Her er underholdning for alle Kandu smiley'ene Mango

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 21-09-04 11:08

Tak for svaret tedd.

Såv ed jeg også det..godt at være advaret!!!