/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Stavekontrol i outlook express
Fra : Myns
Vist : 683 gange
170 point
Dato : 17-09-04 17:59

Hej. [hør]
Jeg har Office 2003 engelsudgave. Nu er stavekontrollen i outlook exprees blevet engelsk. Kan man ikke få dansk stavekontrol.
Myns

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 180 point
Dato : 17-09-04 18:50

Ja du kan købe en dansk stavekontrol til World, som outlook bruger stavekontrollen til.Eller få fat i Dansk World.
alimak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-04 20:12

Kan godt se I begge har brug for en stavekontrol! I Outlook Express prøv at gå ind under Funktioner > Indstillinger > Stavekontrol fanen! Du burde kunne sætte Sprog til Dansk?

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 17-09-04 21:20

Hej Ted.
Inde i stavekontrollen kan jeg kun sætte sprog til engelsk, fransk og spansk. Jeg har dansk stavekontrol i word.
Myns

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-04 21:26

word er da osse en del af office 2003, så vidt jeg ved!

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 17-09-04 21:35

Hej Ted.
Jeg har installeret dansk stavekontrol i office 2003 engelsk udgave, derfor forstå jeg ikke at der ikke er dansk stavekontrol i outlook express.
myns

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-04 21:49

Næh! De bruger godtnok nogle fælles filer , men det burde være muligt at vælge dansk som sprog i OE!

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 18-09-04 02:41

Hej Ted.
Ksn du ike fortælle mig hvor?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 04:17

Ikke når du ikke har den Tror det har noget med de fælles filer som bl.a Office installerer. Det lyder som om office har overskrevet en dansk sprogfil!

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 18-09-04 09:23

Hej Ted.
Kan man installerer den dansk sprogfil igen? Hvis man kan hvor finder man så den?
Myns

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 20-09-04 19:28

Hej derude.
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig med mit problem
Myns ;-B

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 19:41

Jeg kan desværre ikke men du kan prøve at forhøje spørgsmålet med 20 points så det kommer øverst på listen igen.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 20-09-04 21:09

Hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-09-04 01:53

Måske hvis du går ind i kategorien "MS-Office" og spørger. Der er alle nørdene der abonerer på det emnet.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 16-07-05 12:01

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-07-05 14:49

Tak selv
alimak