/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp til Nokia 3200 og billedsending
Fra : Zambrotta
Vist : 287 gange
50 point
Dato : 17-09-04 15:55

Hey jeg er lige blevet ejer af en nokia 3200, med kamera og jeg vil så gerne sende de billeder jeg tager, til min email så jeg kan lægge dem ind på pcen osv, men da der ikke fuldte nogen brugsanvisning med, er jeg lidt tabt i hvad jeg skal gøre - jeg har fundet ud af man går ind i galleri og så vælger det billede man gerne vil sende, og så siger noget med mms-besker og så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre mere? Nogle der kan skrive en lille guide evt???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-09-04 17:20

Din telefon skal være opsat til mms beskeder, og den opsætning kan du som regel finde på din udbyders hjemmeside

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 17-09-04 18:51

okeeey jeg tror jeg forstod det heh

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 17-09-04 18:51

okeeey jeg tror jeg forstod det heh

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-11-04 05:06

Har du fået løst det så husk at luk spørgsmålet