/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fældning af et træ
Fra : jt
Vist : 809 gange
10 point
Dato : 13-07-02 01:28

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg billigst for fældet et 15 mtr.højt grantræ (ædelgran eller blågran) jeg bor i Hvidovre.
Jeg skal ikke selv bruge træet og der bliver ret meget da det er en meget tyk stamme.
venlig hilsen
JT.

Accepteret svar
Fra : Anakardian

Modtaget 10 point
Dato : 13-07-02 11:39

Hej JT

Har du overvejet at give det til en nærliggende spejdergruppe?
Som regel kan de altid bruge brænde og de fleste steder vil de da også gerne hjælpe med at fælde træet mod at få brændet fra det.
Hvis du vil kan du f.eks prøve www.dds.dk under kontakt og se hvad der ligger i nærheden af dig.

Mvh
Anakardian