/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
servicepack 2 - information
Fra : jeanette18
Vist : 703 gange
50 point
Dato : 16-09-04 14:17

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-09-04 14:40

Og hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 16-09-04 14:50

Ja det var faktisk en information til jer alle sammen!

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 16-09-04 14:52

Så kunne du havde lavet det som et tip

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 16-09-04 14:57

Ja det var da en mulighed - men det står så ikke til at ændre denne gang. Men husk det er frivilligt om I vil klikke på linket trods alt:)

Accepteret svar
Fra : BarsKill

Modtaget 50 point
Dato : 16-09-04 16:12

Tak til Jeanette18 - Uanset om det var et "ikke-spørgsmål", så havde jeg god gavn af spørgsmålet (læs: Linket).
Jeg er een af de åbenbart mange der har fået fejl på download af SP2.
KH Karsten

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-09-04 16:40

Barskill > du kan bestille den danske cd her helt gratis
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/en_us/default.mspx
Jeanette18, god information i det link du henviser til, men du kan stadig oprette det som tips
også.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 16-09-04 17:27

Ok - det var godt I kunne bruge det. Lige nu er det vist tilgængelig på windows update - men det kan jo hurtigt ændre sig igen.
Jeg er ikke interesseret i point - her afgiver jeg faktisk nogle til gavn for de mange som sikkert har problemet og ikke lige var klar over at det var microsoft som var gal på den og ikke ens egen pc.
Jeg placerede "spørgsmålet" i windows kategorien da jeg mente der var størst chance for at netop windows brugerne ville fange det her.

Ha` en god dag allesammen.