/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Et teknisk cbr 1000 spørsmål
Fra : b.jeppesen
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 12-07-02 22:42

Ved ventil-just, står der i min Haynes manual, at man skal dreje krumtappen mod uret, intil mærket på rotorpladen møder T-mærket på huset, og det er der heller ingen ben i, løj jeg
problemet ligger i, at der er to mærker ved siden af hinanden, på rotoren.
Rotor forklaring:det første mærke sidder helt ud til kanten, til højre for det ca1.5mm sidder et andet, som ikke sider ud til kanten, til højre for det, står der SW-ID.
Spørsmål:Er det mærket der sidder ud til kanten, som skal flugte med T-mærket,eller det andet, ikke ud til kanten mærke???
cbr 1000 dual break '93.

Bjørn

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-07-02 23:21

hej igen

duede det ikke det jeg skrev???

mvh. Melander

Kommentar
Fra : b.jeppesen

Dato : 13-07-02 11:29

Du lød som om du ikke var helt sikker!
der er jo altid rart at få det bekræftet af flere

Mvh.
Bjørn

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-07-02 12:45

okay, det er så iorden, men lad mig vide hvad du finder ud af...

mvh. Melander

Kommentar
Fra : b.jeppesen

Dato : 13-07-02 13:32

hej melander det er det yderste mærke, men nu har jeg fået at vide, at sw-id betyder at min model er droslet:0((

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-07-02 14:36

hej b.j. droslet, øv for den, det er da træls, en droslet cbr 1000, er jo ligesom en porsche uden hjul. ved du hvor meget den er droslet ned??

Kommentar
Fra : b.jeppesen

Dato : 14-07-02 00:47

Nej men det kan ikke være meget, for jeg har haft den op på 265 på klokken ved en lige ud strækning.
Jeg må finde ud af hvilke ting jeg skal se efter!

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-02 07:55

jeg mener at den burde kunne lige omkring 300 på toppen, så det kan da godt passe, den er droslet.:(

Godkendelse af svar
Fra : b.jeppesen

Dato : 21-07-02 01:06

Tak for svaret Melander.