/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udlukke et specielt opkald!
Fra : Dirty_joker
Vist : 430 gange
150 point
Dato : 16-09-04 08:31

Hejsa!!
Er det muligt at gøre sådan på ens mobil at et opkald man selv vælger ikke ringe til en??

Nærmest spærre det...

For det kunne jeg rimelig godt have brug for...!!!

Accepteret svar
Fra : joniaya

Modtaget 160 point
Dato : 16-09-04 08:33

Nej, det er det ikke.

Jeg har selv gerne ville have fået det gjort, men det kunne jeg ikke.

Det kan ikke lade sig gøre at spærre for et bestemt telefonnummer.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 16-09-04 08:35

Dog er det jo muligt på mange af de nyere telefoner at tildele bestemte telefonnumre en bestemt ringetone på et bestemt lydniveau, og så hører du den i det mindste ikke. :)

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 16-09-04 08:41

Hmm... Syntes ellers jeg havde hørt man kunne det...
Men det er åbenbart kun på "Privat" telefoner....
¨
Havde hørt man kunne få det sådan at det kun ringede i ham der ringede's ende og at den så ikke ville ringe hos en selv....

Ringede også til mit selskab igår de sagde også det ikke var muligt!

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 16-09-04 08:45

Ja man kunne jo bare sætte den på lydløs på det/de nummere man ikke dag have ringede...

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 16-09-04 13:31

Ja man kunne jo bare sætte den på lydløs på det/de nummere man ikke !!VILLE!! have ringede...