/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
udpakket programmer
Fra : Surf
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 12-07-02 20:24

jeg har en hel masser winzip filler på min computer og vil gerne udpakket dem alle på en gang uden at de er i hver ders map men sådan at alle fillereren er i sammet mappet er der et udpakket program der kan gør det

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 60 point
Dato : 12-07-02 20:42

hej

det kan winzip 8.0 da, du beder den bare om at udpakke til en bestemt mappe, det virker da hos mig..

mvh Melander

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 12-07-02 23:22

Hej Surf,

eh... jeg tænkte på om du evt. ville svare på et par spørgsmål jeg har stillet dig mht. til dit indlæg og spørgsmål her -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/4871

Mht. til udpakningen af Zip filer, så kommer det an på hvordan de er pakket... hvis de er blevet pakket i en mappe da de blevet "Zippet" så vil de også ligge i den når de bliver pakket ud, det pågældende sted du har valgt at pakke den ud i...

men når du åbner Zip filen ka' du se om der står noget efter fil navnet... her er et lille eksempel...

---------------------------------
test01.txt
test01.txt \testmappe\
test02.txt \testmappe\X
----------------------------------

den første test01.txt er ikke blevet pakket sammen med en mappe, og vil således ved udpakningen ligge sig i roden af den pågældende mappe som du har valgt at udpakke den til...

den anden test01.txt vil blive pakket ud i mappen "testmappe" i roden af den mappe som du har valgt at udpakke den i...

håber det ka' bruges... hvis det ikke var helt det du mente... må du lige sige til...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 13-07-02 00:28

til Melander
det har du da fuld ud ret med jeg viste det bare ikke at man kun gør det så derfor fået du diner point

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-07-02 00:36

øhhh, tak for det surf. Jeg er da glad for at det virker for dig, jeg fik slet ikke skrevet hvordan du skulle gøre:)

Men jeg har gjort det nogle gange, så jeg vidste at den skulle kunne gøre det...

mvh. Melander

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-07-02 09:46

Hej Surf,

Har du fået løst dit problem med de Zipfiler du spurgte om i http://www.kandu.dk/dk/spg/4871?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 13-07-02 12:59

nejnjeg har ikke Strarup