/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
"Lovers guide"
Fra : Usagi
Vist : 779 gange
50 point
Dato : 12-07-02 19:46

Jeg hørte nogle snakke om en DVD serie som skulle hed "lovers guide" 1 2 3 og så videre. Ideen virker god synes jeg, på en DVD ville man kunne dele det up i små og store dele, topics etc.. Jeg er gift men det er aldrig afveje med lidt inspiration. En "Det vil jeg overraske hende med" oplevelse, Men jeg kunne frygte at det var dårligt lavet og alt de fortæller er ting alle ved eller at det "bare" er en smart måde at sægle blød porno på. Det er ikke hvad vi søger efter. Men er der nogle som har set dem ....
Og hvordan var de så ??

se fx:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004D33E/ref=pd_ir_d_h_/026-1411760-3302047
eller
www.loversguide.com

Rasmus

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 24-07-02 21:47

Hmm har haft set en anal guide jeg fandt det meget intresandt med en masse info DU KAN ROLIGT INVISTERE I DEN... DET SKAL LIGE SIGES AT JEG endnu ikker har prøvet anal sex... så ved ikke om det duer

Kommentar
Fra : Henrik44FRC

Dato : 26-07-02 16:58

Jeg vil da foreslå et du evt lejer en af de danske pornofilm som foreksempel Constance . Det er smukke film hvor man ikke bare ser en pik blive banket inde 7 gange og derefter tømt ud i hovedet på en smuk kvinde.
Jeg har selv set en del smukke film ,de bedste er klart de franske og nordiske. Du kan jo også bearbejde stemningen meget inden du sætter filmen på.
Hvad med en aften med godt oksekød,Rødvin, Jordbær m/chokoladeovertræk og Fersken champagne og husk endelig
et buket røde roser til fruen.
Hav en god oplevelse
Henrik

Kommentar
Fra : lotuspigen

Dato : 02-10-02 22:33

Hej Rasmus

Jeg købte serien for en del år siden, og den er helt fin til de unge mennesker, der ikke rigtigt ved, hvad det hele går ud på.
Jeg forærede den til min datter og hendes kæreste, da hun var 16 år, så jeg tror ikke, at der er noget nyt under solen for dig.

Et forslag kan være, at læse nogle erotiske noveller, som der ligger tusindvis af herinde på nettet.
Eller endnu bedre - skriv een selv - med konens hjælp. Skift til at skrive et afsnit, og lad den anden fortsætte historien. På den måde får man indblik i partnerens fantasier, på en helt anden måde.

lotuspigen.

Accepteret svar
Fra : heidimori

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-02 20:20

Hej Rasmus.
Såvidt jeg kan forstå, er det du / i søger, mulighed for fornyelse !!!
Jeg tror ikke at nogen kan sige sig fri for på et eller andet tidspunkt i deres samliv, føler at deres sex liv går i "stampe" , men du er på rette vej, bare det at du kan se at der kan blive behov for noget nyt, og er villig til at forsøge, det tager jeg hatten af for.

Jeg tror ikke at løsningen for jer er at købe såvel dvd som video til dette formål, medmindre din partner har ytret ønske om at prøve og se disse, Hvis ikke din partner, har ønsket dette, kan det blive misforstået fra modpartens side, da det også kan opfattes som ikke at være god nok osv...

Mit råd til dig vil være, at du stille og roligt, finder ud af hvornår, jeres samliv gik i stampe, hvad i inden da gjorde, prøve at finde ud af hvad såvel du som din partner tænder på, (undlad at smide spørgsmålet lige i hovedet på din partner) og forsøg ganske langsomt at flytte grænserne lidt, tilføj lidt ekstra hver gang i skal "hygge" jer, hvis altid jeres kæleri begynder i soveværelset, så prøv evt at begynde i stuen eller andet sted, det vil muligvis virke kejtet til at begynde med, men kan give gode resultater, i kan også lægge op til det og pirre hinanden gennem hele dagen.

Problematikken ved en lover guide, er at der ikke findes en brugsforviring på hvordan god sex er, det er forskelligt fra person til person.

Jeg vil ønske jer held og lykke.
:) Heidimori