/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
supernova,org
Fra : resteeek
Vist : 720 gange
100 point
Dato : 15-09-04 16:18

hvorfor går det så langsomt med at download min internet forbindelse er 2048/128 m.v.h. resteek

Accepteret svar
Fra : MouseKeeperX

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-04 16:29

Jeg formoder at det der tager lang tid er selve sitet og deres torrents. Der er simpelthen for meget load på deres maskiner, og deres "loadbalancing" fungerer ikke ordentligt. Der er ikke meget andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed. Eventuelt kan du lukke browseren og starte den op igen - hvis du er heldig rammer du en maskine med mindre load på.

Hvis det er download af filerne der tager lang tid er det fordi din upload på 128 er alt for lille i forhold til din download. Man bliver "præmieret" efter hvor meget man uploader

Venlig hilsen

Godkendelse af svar
Fra : resteeek

Dato : 15-09-04 16:32

Tak for svaret MouseKeeperX.