/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cs Hjælp!!!
Fra : Yumatci
Vist : 302 gange
140 point
Dato : 14-09-04 19:26

Hej jeg har en gammel computer på 500 mhz og som nu har 256 mb sd-ram og et gammelt grafikkort som hedder
RAGE IIC AGP (English) og har 8 mb denne computer skulle gerne kunne cs men det kan den ikke og nu snakker jeg om cs med admindelige bots ikke steam når jeg har installeret cs og kører det så lagger spillet man kan sagtens løbe og skyde men man kan ikke skyde helt vildt hurtigt og når du løber kan man se det lagger lidt og også når der kommer en modstander og skyder efter en så begynder det at lagge og det er svært at prøve at skyde modstanderen så!!! Men hvad kan jeg gøre ved det nu har jeg jo prøvet at opgradere min computer så den har 256 mb sd-ram før havde den kun 96 mb sd-ram og det kører stadig lige godt på 7-8 fps inde i spillet og det gjorde den også før da den kun havde 96 mb sd-ram så hvad skal jeg gøre for at få fpsen op og få det til at køre bedre??? Skal jeg bruge noget tweak og er der nogle der kan fortælle mig noget tweak så???? Jeg har prøvet alle muglige tweak guider men jeg syntes ikke det virker!!! Måske er der nogle andre der kan få noget tweak til at virke???

HJÆLP!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 14-09-04 19:41

det kan være dit grafik kort der har for lidt ram.. eller bare idet hele taget er for dårligt..

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 14-09-04 19:52

Jeg har prøvet at tænke på det med grafikkortet men jeg vil helst prøve noget tweak eller noget andet der ikke koster penge først før jeg går ud og køber et nyt grafikkort!!!

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 14-09-04 20:05

Den maskine du spiller på der, er generelt blevet for langsom til det nye counter-strike. Altså efter version 1.6 efter steam.

Jeg havde indtil da en p3 550 mhz maskine, og kørte med 30-40 fps - men efter 1.6 opstod faldt den til 10, hvilket i mine øjne stort set er uspilleligt.

Dog kan du læse lidt her;

http://www.techspot.com/tweaks/cstrike/index.shtml

Måske det hjælper. :)

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 14-09-04 20:33

Tror du jeg kunne få det til at køre bedre hvis jeg installerede cs 1.6 i stedet???

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 14-09-04 21:24

Hey du kan absolut ikke få det til at køre bedre ved at indstallere en nyere version, da det kræver endnu mere ydelseskapacitet fra din maskine for at kunne køre. evt
max_fps 50
Men hvis det er dit grafikkort og du ikke vil bruge penge kan du downloade "grimme" firkantede skins til våbene og såvel som models.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 14-09-04 21:31

Jeg har prøvet det med de high fps skins men det hjælper ikke!!!

Kommentar
Fra : psyko1

Dato : 30-01-05 22:11

ved i hvordan man laver baner i counter-strike
på netet søver

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 06-03-05 12:16

Bruger du 3D eller software rendering?
Hvis du bruger 3D så prøv at skifte til software,
det ser godt nok ikke så pænt ud, men måske kører det bedre.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 24-03-05 07:23

Psyko1 -> Du kan lave CS-baner med et ganske fint program, der hedder Valve HammerEditor..

Hent det her: http://games.softpedia.com/progDownload/Valve-Hammer-Editor-Download-62.html

Og her kan du lære hvordan man laver banerne: http://www.egir.dk

//Kettedk