/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ang. køb af nokia 3200.
Fra : k_m_s
Vist : 393 gange
200 point
Dato : 14-09-04 18:47

Hej

Hvad er det billigste, ved køb af mobil tlf. (Nokia 3200) når man har et tlf.nr. man vil beholde (hos Sonofon) ?

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-09-04 20:00

køb den hos debitel og betal abn i 6 md og opsige det og find et sted du kan få den låst op med det samme det koster omkrig 100-150 for oplåsning

Accepteret svar
Fra : er_du_klog

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-04 20:05

hvis du har sonofon abn. kan du vist gå ned i sonofon!

og købe den til 600 kr!

Det gjorder jeg!

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 14-09-04 20:32

Hejsa
Telefonen kan lige nu købes hos harald nyborg til 1 kr. Det er dog med telia abonnement. Hvis du bare vil beholde dit nummer, mener jeg det kan overføres til et nyt selskab. Men er det selve abonnementet, hos sonofon, du vil beholde, ja så er der den mulighed at købe telefonen til en krone få telefonen låst op og så i 6 mrd. betale 2 abonnementer.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-09-04 20:37

telia er pt det dyrest abm mæsigt

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 15-09-04 20:46

Det kommer vel an på hvad du bruger din mobil til, altså om du ringer meget eller skriver mange sms.
Jeg har købt flere telefoner til 1,kr og derefter fået dem låst op. Så har jeg kunne beholde mit eget nummer, lave en rentefri afdragsordning og have ny telefon løbende.
Så find et af tilbudene til 1 kr og få låst telefonen op. på www.wannasave.dk kan du pt købt nokia 3200 til 1 kr hvis du har en anden telefon max 4 år gammel som du sender tilbage. Du får 200 for en alm og 400 for en med farveskærm, så kan det gøres rimelig billigt. Abonnementet er telia xpress, hvilket er godt hvis du skriver rigtig mange sms.
Held og lykke.
Memuel

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 30-09-04 19:59

Tak for svaret er_du_klog.
Det gjorde jeg og jeg kunne beholde mit nr.
Hilsen
K_M_S