/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
SalgsProgram
Fra : dat
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 14-09-04 18:34

Hejsa.
Leder efter et hjemmeside program (helst i html) til salg af forskellige ting & sager. Der skal kunne være billeder på. Gerne med "indkøbsvogn" - "Gå til kasse" osv. Du kender godt programmet, men hvordan får jeg fat i et sådan program (gerne på dansk)??????? Eller skal man selv udvilkle det?????????
Hilfe....
dat

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-09-04 18:39

Du skal jo lige regne med at selvom du har opbygget hjemmesiden skal du stadig betale et anseeligt beløb for at kunne modtage betaling via nettet

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 14-09-04 19:21

Helluuu

Jeg sälger & köber småting på
www.tradera.se
og
www.ebay.com

På Tradera kan man anvende Payson.
Läs mere om det her..

http://www.tradera.com/promo/payson/
https://www.payson.se/prod/NewUser.aspx?Mode=1

När du har registrerat dig kan du betala och få betalt med Visa/MasterCard,
Internetbank och Bankgiro, registrering och medlemskap är gratis!

(så lige at dette kun gälder i Sverige..hmmm)

Men hos PayPal som Ebay benytter kan du få gratis konto
https://www.paypal.com/

Tjek det... der findes massere af denne type "pengehåndterere", men er det i större skal kan det godt väre det koster lidt..

Eftersom EBAY er en af de störste salgssteder på nettet, er det nok värd at tjekke PayPal!

Good luck!

Ciao,

/Dux

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 14-09-04 19:22

ja dat, det er et dyrt område du er inde på. Det billigste og nemmeste er nok at leje sig ind i et eksisterende
"butikscenter", f.eks. en søgning på jubii kan give et antal.
Vil du lave den selv er det ikke gratis, et program koster ca. 2000,- efter nogle etableringsudgifter på ca. 1000,-
vil den månedelige udgift være ca. 350,-.
Ved ikke om du stadig er interesseret
Hej rednuf

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-04 10:25

Her er en god dansk en http://www.alvision.dk/service.php

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 15-09-04 10:25

Glemte jeg at skrive - Gratis

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 15-09-04 17:01

Tak for svaret wilsonweb.
Det vil jeg prøve.
Tak skal du ha´.
vh
dat

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 16-09-04 08:03

Det var så lidt. Skulle det være en anden gang, så hjælper Kandu-brugerne da gerne!

Kommentar
Fra : dat

Dato : 16-09-04 17:14

Jeg ved det - et fermragende system!