/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Exchange server, oprette gruppe ?
Fra : Jesper24
Vist : 407 gange
20 point
Dato : 12-07-02 11:04

Hej allesammen.
Jeg ved at man kan lave en profil "alle" som brugerne i Outlook kan sende til, istedet for at klikke på hvert enkel bruger i adressekardoteket. Har været inde i active directory, men kan ikke lige umiddelbart finde det. Har prøvet at oprette en gruppe "alle" som alle med medarbejderne er medlemmer af, men det virker ikke.
På forhånd tak, Jesper Sørensen

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-07-02 11:11
Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 20 point
Dato : 13-08-02 10:45

hmm....det skulle have været et svar i stedet for kommentar......

Har du fået oprettet din gruppe ???

Godkendelse af svar
Fra : Jesper24

Dato : 15-08-02 08:15

Yep, jeg har fået det til at virke nu, menge tak for hjælpen......