/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook tilføjelsesprogram
Fra : Marchwitz
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 14-09-04 00:19

Jeg har skiftet min pc ud og har samtidig skiftet fra W98 til XP.
I den forbindelse har jeg selvfølgelig overført en del filer og programmer fra den gamle pc.
Jeg brugte også "Guiden Overførsel af filer og indstillinger" til bl.a. at overføre adressekartotek og gamle e-mails.

Nu er problemet så bare at hver gang jeg åbner Outlook, får jeg denne meddelelse:
Citat
'C:\Documents and Settings\Kim\Application Data\Microsoft\AddIns\F:\Office\Office\SBCMSYNC.DLL' er ikke et gyldigt Office-tilføjelsesprogram.

Når jeg lukker fejlmeddelelsen virker Outlook som det skal, men det er sk... irriterende med den slags fejl. Stien der nævnes "F:\Office.... er fra den gamle pc

Hvordan bærer jeg mig ad med, at få slettet dette fejlagtige tilføjelsesprogram som åbenbart er fulgt med i min filoverførsel?
Jeg har søgt efter det der stinavn på den nye pc, men kan intet finde.

M.v.h
Kim

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-04 00:37

Som du kan se nederst på siden:
http://www.experts-exchange.com/Applications/MS_Office/Outlook/Q_20711064.html
så skulle løsningen være at fjerne SBCM addins. (Men der er flere forslag)
Assuming that you are trying to uninstall (get rid of) Small Business Contacts Manager (SBCM) addins, see http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;235009
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Marchwitz

Dato : 14-09-04 00:59

Alletiders pallebhansen.

Det lykkedes sørme. Jeg prøvede dine link indtil det sidste bragte mig ind til regedit.
Der lå kalorius nok så nydeligt, nu er den slettet og fejl meddelelsen er forsvundet.

Tak for hurtig hjælp.
Kim