/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
kaninjagt
Fra : mingg
Vist : 8360 gange
130 point
Dato : 13-09-04 23:34

er der nogen der ved hvor et konsortie på 10-12 mand kan komme på kaninjagt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 23:42

Der lever ikke vilde kaniner særlig mange steder hvis det er i DK du mener.
Men på Endelave, den lille ø ved Horsens Fjord.

Gå ind på Netnatur.dk og derefter Netjægeren, der er noget om kaninjagt
mvh dova

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-04 09:55

Spørg på jagt siderne: Netnatur,jagtformidling,jagt Shop evt. DJ´s hjemmeside. De har alle rubrikker for jagt søges. Jeg kan dog oplyse dig,at I formentlig skal til Scottland da ingen af de danske udbydere tager 12 mand på en dag.Som skrevet så er der vildekaniner på Endelave,Fanø og en lille smule i sdr. Jylland.

God jagt på kaninjagten........

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 14-09-04 10:35

Kontakt en af de kendte udbydere af jagtrejser, så undgår i problemer. Og ja, i skal nokplanlægge en tur til Skotland/Storbritanien. Tilgengæld er kaninjagt derovre også særdeles meget mere spændende end på Endelave. Forholdene er større og ghillien laver stort set ikke andet.
Lav det til en forlænget weekend med fruer, så de kan shoppe imens i jager. Det er lige så godt som en buket blomster om fredagen....

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 15-09-04 09:01

så er prisen jo også en anden

Kommentar
Fra : t.krogh

Dato : 21-09-04 23:15

Prisen for kaninjagt på Endelave er ca. 300 kr. pr person for en hel dag.
De fleste dyrker jagten i levende hegn hvor 4-6 jægere er det optimale.
Normalt kan man forvente at nedlægge imellem 6 - 30 kaniner på en dag pr. hold.

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 22-09-04 07:45

har du forbindelse til nogen derovere

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-09-04 23:19

Husk spørgsmålet lød på 10 -12 mand så mange tager man ikke imod på Endelave.
Kun til deres årlige ræve jagt..

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 07-11-04 09:38

så kunne der måske laves to ture

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-05-05 00:07

OK - mingg Du kan kontakte John Friborg på telefon 75683750 email:johnfriborg@mail.dk