/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Leovince ZX og hebo vario SFX
Fra : Viktor_PM
Vist : 803 gange
130 point
Dato : 13-09-04 22:27

Hej alle sammen...

Jeg bestiller leovince ZX udst, og hebo next generation vario på i weekenden. Så ville høre om der er nogen der har prøvet disse 2 dele på deres scooter, og evt. kørt med dem sammen? Hvad ligger leovince udst. på, på en skala fra 1-10, i lyden, optræk og topfart? Og hvad ligger hebo vario på en skala fra 1-10 i optræk og topfart?

Jeg har meget brug for nogen der har prøvet disse to tun dele, da jeg skal bestille delene hustigst muligt :D

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 13-09-04 22:33

Har godt nok ikke prøvet nogen af delene, men har kun hørt gode ting om Hebo varioen, så den tror jeg roligt du kan købe. Har heller ikke prøvet udstødningen, men har prøvet med nogen forskellige udstødninger på min sfx. Hvis du har standard cylinder på giver den nul og nix, den får faktisk dårligere optræk, og kører dårligere op ad bakker. Nu vil jeg ikke sidde og gøre mig klog på hvad der sker med den konkrete udstødning, men jeg prøvede Tecno Nighthawk og Proma Legal, og den kørte ringere med begge to...
Mvh Steffen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-09-04 22:47

Kender kun nogen der har prøvet dem hver for sig, og ikke sammen.
Vil dog godt give begge dele et 9 tal, men det kan jo ikke blive mere, da der altid vil være noget lidt bedre, for det afhænger jo af cylinder og karburator. Men ingen tvivl om at det er 2 gode valg.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 130 point
Dato : 14-09-04 07:12

bumsbabs > Du har ikke overvejet at du måske ikke er særlig god til at indstille ordentligt ?

Viktor > Det er en okay udstødning som yder godt på sport og semi-racing kits, men på lovlig cylinder ville det bare sløve den...

Hebo NG varioen er rigtig god! Den yder rigtigt godt og er forholdsvis billig i forhold til den store ydelse...

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-09-04 09:50

Tak for svarene...

Men hvadmed en technigas next udst? Den er på tilbud til 350kr, hvordan kører den?

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-09-04 14:40

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-09-04 15:31

Den køre okay på en lovlig cylinder... Men den er bestemt ikke noget værd på større cylindere end 50ccm! Men til lovlig er den fin til prisen..

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 14-09-04 16:16

Jon ---> Nej, jeg er nok ikke særlig god til at indstille, men du svarer jo også selv at det bare sløver den. Jeg har det indstryk at du virkelig ved hvad du snakker om, så der må jo også være noget om snakken om at det sløver med de to udstødninger jeg prøvede?