/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Standardbrowser via Messenger
Fra : sion
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 13-09-04 21:10

Jeg har Avant Browser som standard, men når jeg klikker på links i Messenger, åbnes de i Internet Explorer. Det sker også i enkelte andre Microsoft-programmer, dog ikke Office.

Kan jeg gøre noget ved dette?

På forhånd tak.
Simon

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 22:32

Hmm! Måske fordi Outlook Express bruger de samme sikkerhedsindstillinger som Internet Explorer! Forøvrigt er Avant bare en slags overbygning til Internet Explorer!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-04 21:21

Sikke noget vrøvl jeg fik skrevet om Outlook Express Du kan prøve at gå ind under Start > Angiv programadgang og Standard! Sæt prik i Brugerdefineret, Rul ned ude til højre og sæt prik i Brug min nuværende Browser under Vælg en standardwebbrowser!

Kommentar
Fra : sion

Dato : 14-09-04 23:37

Avant Browser ER min standard browser. Det er kun fra Messenger og eksempelvis windowsupdate-genvejen, at IE benyttes.

Simon

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 15-09-04 00:38

Som skrevet før er avant en slags overbygning til Internet Explorer. Men du kan da prøve at skrive til deres support!
http://www.avantbrowser.com/ Fejlen, hvis det er en fejl, ligger jo enten hos avant eller messenger. Udfra deres Forum at dømme ligger fejlen hos messenger.
http://forum.avantbrowser.com/viewtopic.php?t=3922&highlight=messenger

Godkendelse af svar
Fra : sion

Dato : 15-09-04 14:11

Det var ikke just det svar, jeg havde ønsket mig, men det er der åbenbart ikke noget at gøre ved. Tak for forsøget Tedd.

Simon