/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Skype Telefonprogram
Fra : bensus59
Vist : 401 gange
200 point
Dato : 13-09-04 18:43

Jeg har lige købt et headset ,så jeg skulle kunne ringe til fastnet kunder,men jeg kan ikke få det til at virke,der kommer en meddelse hver gang hvor der står ikke gyldig skype nummer. Hvordan ringer jeg et fastnummer op er der noget jeg skal tilføje til kontakt personer inden jeg begynder.Jeg vil gerne have et udførligt svar da jeg er nybegynder.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-09-04 18:54

Du skal bruge et specielt skype headset hvor der følger en aktiverings kode med for at bruge deres telefoni.
Det er der hvor du købe et headset inkl. skype-taletid.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 18:56

Du skal nok sætte 045 før nummeret!

Accepteret svar
Fra : slander

Modtaget 210 point
Dato : 13-09-04 19:06

hvis du har en skype konto hvor der er indbetalt penge på. så skal du taste 0045 eller +45 og derefter nummeret du vil ringe. og det skal tastes i RING hvor der også er et tastatur. (du kan bruge tastaturet på computeren)

mvh slander

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-09-04 21:14

Nu ved jeg ikke hvor Skype har sit udgangspunkt henne.

Jeg har gerne brugt Net2Phone som har sit udgangspunkt i United Bluf (USA), og her skal man ringe som om man er i USA, d.v.s. at jeg først skal trykke 011 for at komme ud af landet herefter f.eks. 45 xx xx xx xx til danmark.

Men der er nok en Skyper som bruger det som ved lidt mere om det.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 14-09-04 00:18

hej jeg bruger det selv.. og du skal altså ik ha noget specielt headset.. men for at ringe til fastnet tlf skal du oprette en konto på skypes hjemmeside hvor du sætter euro ind på så virker det. og når du så skal ringe skal du huske at trykke +45..

Godkendelse af svar
Fra : bensus59

Dato : 14-09-04 13:50

Tak for svaret slander.
Alletiders det virker bare, jeg har lige haft min første telefonsamtale med en fastnet kunde ,nu da vi er i gang kan man kun sætte penge ind på kontoen med et kredit kort? dem der står der nu fik jeg gratis da jeg købte headsettet

Kommentar
Fra : slander

Dato : 14-09-04 14:02

den eneste måde jeg kender for at sætte penge ind er (desværre) med kreditkort..

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 14-09-04 14:08

Hej slander
Så må jeg jo bruge sådan et ,kan man mon bruge alle slags kort.

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 14-09-04 14:43

Hej igen Slander,jeg har fundet ud af hvad for nogle kreditkort man kan bruge ved at gå ind på kontosiden,men tak herfra.