/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
gratis sms på internettet
Fra : Jedi_mind_tricks
Vist : 257 gange
20 point
Dato : 13-09-04 18:37

hej jeg vil gerne finde en side hvor det er gratis at sende sms fra nettet. det sker ofte at når man sender fra sådanne sider at beskeden ikke kommer frem så jeg spørger efter en sikker og gratis side..

Kommentar
Fra : jslp

Dato : 13-09-04 18:44
Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-04 18:45

http://www.vindenand.dk/klik&uid=4.html

Prøv her, men det er vist ved at være et overstået kapittel, hvor man bare kan gå ind på en side og sende til hvilken som helst udbyder.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 19:14

Jeg har ikke prøvet denne SMS:
http://bluemail.netact.dk/
men deres e-mail er god nok.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-04 19:19

Til emesen
Den virker kun til et GSM-nummer, hvad det så lige er? så, nej heller ikke denne virker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 19:24

Øh nå - men jeg ejer heller ikke sådan noget mobil-halløj.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-04 19:33

Kan man undvære det? Måske?

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 13-09-04 19:38

Jeg bruger udelukkende www.coolsms.dk Og betaler 100 kr. for hvad der svarer til 400 sms'er.
Fordelen er, at de altid kommer frem med det samme, du får en melding om de er modtaget og du sender fra eget nummer, hvilket vil sige at modtageren ser dit nummer som afsender. Det er den eneste måde, der virker med alle selskaber. Det fås sikkert billigere, men jeg synes nu at det er okay.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 13-09-04 19:49

40 øre pr. sms er ret dyrt..

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-09-04 19:56

Er det ikke kun 25 øre pr. sms? 25 kr for 100 sms = 25 øre pr sms, men det er da også lidt dyrt. Bl. a. Telmore koster det 20 øre pr stk. hvilket vist er prisen ved de fleste teleselskaber.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 13-09-04 21:25

Det er en service som koster penge, da gratis sms er et overstået kapitel.
Og jeg sender flere sms'er til 25 øre pr. stk end jeg gør via min mobil.
Årsagen er, at jeg slipper for at sidde og slide taster og tommelfinger op.
Det er jo ikke et mobilabonnement vi snakker om, men en ren sms-service.
Om prisen er for høj, er jo op til den enkelte at vurdere, jeg synes den er ok.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 13-09-04 21:41

Ved telmore kan man da få web smser til 20 øre pr. stk.

Gratis sms er ikketil at finde mere.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 14-09-04 01:36

coolsms er gratis til telia mobiler og den er rimelig stabil..

Kommentar
Fra : jakjoe