/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Arbejdstegninger til gyngestol
Fra : Schwartzbach
Vist : 3052 gange
50 point
Dato : 13-09-04 18:18

Hej

Jeg har besluttet mig for selv at lave en gyngestol, og ville høre om der er nogen der har arbejdstegninger til sådan en.

Håber at høre fra jer.

MVH Jacob

Kommentar
Fra : 25

Dato : 13-09-04 18:53

Har du prøvet på Biblioteket, der tror jeg de kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 13-09-04 22:56

ringede du til Martin-han er interesseret

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 13-09-04 23:07

Nej det fik jeg ikke gjort. Jeg har været på arbejde indtil nu. Og det er vidst lige lidt sent nu.

Men jeg ringer i morgen

Hva var det lige hans nummer var??

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 13-09-04 23:09

Jeg har fundet det. Jeg ringer til ham i morgen.

Tak for hjælpen

Jacob

Accepteret svar
Fra : hovsada

Modtaget 50 point
Dato : 14-09-04 08:39

Du han også lægge en besked på martin@nistad.dk

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 14-09-04 17:03

Jeg har ringet til Martin, og han sender mig nogle billeder til mig.

Tak for hjælpen

MVH Jacob

Kommentar
Fra : Gungote10

Dato : 17-02-05 16:52

Hej!
Jeg står også og skal lave min egen gyngestol... Jeg er godt i gang med tegningerne, men har ikke kunnet finde noget litteratur på biblioteket, og nettet har også kun givet mig sparsomme mål. Det jeg søger er vinklen på sædet i forhold til ryggen og selve medernes udforming. Er der mon nogen der kan hjælpe mig?

Mvh Gunvor

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 17-12-05 18:58

Tak for svaret hovsada.