/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
internet
Fra : dengamle
Vist : 348 gange
44 point
Dato : 13-09-04 14:16

Jeg har fået et problem når jeg starter op kommer følgene frem
Konfigurer internet forbindelsen , jeg følger vejledningen men
den kommer ved hvert opstart jeg bruger Windows 98
tillægs spørgsmål
når jeg skal starte et program kommer følgene
Programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes jeg skal trykke ud to gange og så kan jeg fortsætte men nogle gange går den ned .
Venligst den gamle

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-09-04 14:23

Hvad er det for en forbindelse, du har? Bredbånd, ISDN, eller hvad??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 13-09-04 15:34

jeg har fællesantenne
dengamle

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-09-04 15:43

Er internetforbindelsen konfigureret til netværk??? Hvis jeg husker rigtigt, skal du gå ind i kontrolpanelet, dobbeltklikke på "netværksforbindelser". Så skulle du kunne se det.
Hvis ikke den er konfigureret til netværk, må du installere netværksforbindelsen igen,og sætte den op til netværk.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 13-09-04 16:24

Gider du at forklare det jeg er bange for at slette noget.
dengamle

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-09-04 16:47

Har du tjekket, om netforbindelsen er tjekket til netværk??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 13-09-04 17:02

jeg har desværre ikke så meget forstand på det
hvordan kan jeg se forbindelsen tjekket til netværk
jeg har været inde pånetværksforbindelse
Hilsen dengamle

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 44 point
Dato : 13-09-04 18:07

Hvis du kan stille et spørgsmål her på Kandu og gør det fra din egen PC, så må din forbindelse virke. Har du problemer med dit postprogram?

Er det alle programmer eller er det et ganske bestemt program, der giver dig problemer?
Hvis det kun er et enkelt program vil jeg anbefale dig at afinstallere det, lukke maskinen ned, start op igen og installer programmet igen.

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 13-09-04 18:28

Tak for svaret Jorgen_ros.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 13-09-04 18:29

også tak til jernladyen

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 13-09-04 18:30

også tak til jernladyen