/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fra VHS til Mpeg
Fra : gibber2000
Vist : 318 gange
20 point
Dato : 13-09-04 13:34

Hej alle :)

Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg sidder med tre VHS bånd jeg på en eller anden måde skal have koveteret til MPEG... Hvad gør jeg??
Er der nogen jeg kan henvende mig til og evt. sende båndene til og så få MPEG filerne??

Heeeelp please :)

/Gibber2000

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 13:52

Det kræver at du har et eller andet TVkort eller grabber kort. Et grafikkort med TV in kan osse bruges!

Kommentar
Fra : gibber2000

Dato : 13-09-04 14:16

Det skal lige tilføjes at jeg ikke har det nødvendige udstyr selv... Jeg sidder på en skod mac... Så hvis nogen kender et firma ect. som evt kunne gøre det for mig mod betaling...
Så ---> skriv skriv skriv...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 14:21

Har du ikke en kammerat der har en computer med tvkort? Ellers så tror jeg faktisk det er billigere at købe et tvkort, end at få et firma til at gøre det mod betaling!

Kommentar
Fra : gibber2000

Dato : 13-09-04 14:24

Hmmm jo det har jeg sikkert... Det ville jeg også gøre hvis det var til mig selv... Men det er i arbejdsmedfør så en evt. regning bliver med lynets hast ekspederet videre til chefen...;) Tedd - kender du et sted hvor det kan lade sig gøre??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 14:31
Kommentar
Fra : gibber2000

Dato : 13-09-04 14:46

Perfekt mange mange tak...;) De kan gøre det for mig... Pointene er dine...;)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 13-09-04 14:51

Hvis du vil give mig points skal du trykke på Acepter svar ude til højre for en af mine kommentarer

Godkendelse af svar
Fra : gibber2000

Dato : 13-09-04 15:06

Tak for svaret tedd.