/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Wir tinken alkohol
Fra : Alex2000
Vist : 597 gange
20 point
Dato : 13-09-04 11:59

mojne.. hørte en sang her den anden dag... den hedder "wir trinken alkohol" men kan ikke downloade den nogen steder.

er der nogen der har den eller ved hvor man kan få den EVT hvem der har lavet den.

sangen indeholder disse linjer..

Jawohl jawohl jawohl
Wir trinken Alkohol
Wir haben keine Wasser so
wir trinken Alkohol

På forhånd tak..

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 30 point
Dato : 13-09-04 12:11

Shortcutz har lavet den, den findes på cd'en "Vi fra Danmark" og den kan købes her:

http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=604542#

Mvh Sonja

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 14-09-04 12:24

Takker for svaret... nu ved jeg da hvad den hedder og hvem der har lavet den. men hvor kan man downloade den. vil jo ikke ha hele cd'en. er der nogen der har den. hvis ikke så får du point SONJA...

Godkendelse af svar
Fra : Alex2000

Dato : 06-09-06 00:43

Tak for svaret SonjaAS.