/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Faldgruber ved import fra Asien
Fra : christofferd
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 13-09-04 11:31

Hej, jeg har tilbudt at købe nogle hardware-artikler (bærbare Toshiba computere, digitale videokameraer fra Yakumo og nogle andre ting fra Yakumo) fra Thailand/Kina/Thaiwan/Japan.

Jeg vil høre om der er nogle der har gode råd til hvad jeg skal være opmærksom på inden jeg betaler for varerne. Det ville være ærgeligt at betale 200.000 kr. for noget der viste sig at være kopivarer, dårlig kvalitet eller hælervarer...

Jeg vil gerne høre fra nogen der har gode/dårlige erfaringer med import fra Asien :0)

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 13-09-04 11:36

Hej du skal passe meget paa med hvem og hvordan du handler i asien jeg har selv et firma der handler med toj sko tasker mm fra thailand, det er vigtigt du tjekker varen inden den bliver sendt og inden du betaler det er saa godt som umuligt at faa penge tilbage her ude jeg har ikke lavet andet en export de sidste 5 aar du er velkommen til at skrive med sporgsmaal du kan skrive via min hjemmeside www.ladywear.bigguyxl.com
MVH Peter

Kommentar
Fra : christofferd

Dato : 10-08-05 18:05

Hej Peter, jeg vilhøre dig om du kunne tænke dig at hjælpe mig med at finde mig nogle firmaer i Thailand/selv sælge mig noget tøj. Er der en e-mail adresse jeg kan kontakte dig på?

Christoffer