/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Renovering af tegltag
Fra : Vatos
Vist : 643 gange
50 point
Dato : 13-09-04 08:14

Hej

Jeg skal have mit tag tjekket inden vinteren (frosten) kommer. Vi købte huset i foråret og har endnu ikke fået taget kigget efter. Det er et tegltag og huset er fra 1934. Der 2 sten fra rygningen som er faldet ned, så de skal under alle omstændigheder laves, men ellers skal der måske repareres lidt hist og pist. Hovedsagligt er det nok rygningen som skal gåes efter i sømmenen.

Er der nogen som har gode erfaringer med firmaer eller lign. Jeg vil gerne have det billigt men stadig godt (hvem vil ikke have det ?)

Hvad koster det cirka når grundarealet på huset er ca. 45 m2, altså for en renovering - bare en cirka pris.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 13-09-04 08:41

Jeg fik repareret en rygning for ca. 4 år siden (ca. 7,5 m). Der var en svend og en lærling på opgaven en hel dag. Inkl. moms blev regningen lidt over 9.000 kr.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 50 point
Dato : 13-09-04 10:57

Hej Vatos
Når du får nogen til at kigge på det,så spørg om prisen,inden de går i gang.
9.000 kr. for 7,5m som nyfigen slap,er vist lige i overkanten.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Tikker

Dato : 13-09-04 11:26

Hej!
Det ville jo være smart hvis du skrev hvor i verden huset ligger, hvis du gerne vil have navn på en håndværker?

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 13-09-04 11:38

Tikker: Ja det er klart ! Min fejl. Det er i 2630 Taastrup

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-09-04 14:47

Det er under alle omstændigheder en god idé at indhente tilbud fra mere end en håndværker. Nogle er som bekendt væsentligt dyrere end andre. Men nogle af de billige skal man så også være forsigtig med. Og man skal have garanti på arbejdet.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Vatos

Dato : 15-07-05 14:28

Tak for svaret Keldd.