/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Gyngestol købes
Fra : Schwartzbach
Vist : 853 gange
50 point
Dato : 12-09-04 23:11

Hej

Jeg står og skal bruge en gyngestol. Der skulle vel ikke være nogen der har en stående der hjemme eller kender nogen som vil sælge en.

Det skal helst være på Sjælland, da jeg bor i Slagelse.
Send gerne et billede af den, stand er underordnet. Bare den er i hel stand.

Tak for hjælpen, håber at høre fra jer.

MVH Jacob

Accepteret svar
Fra : hovsada

Modtaget 60 point
Dato : 12-09-04 23:21

prøv at ringe til Martin 4o112727-han har vidst en han vil sælge-hils fra Gun

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-09-04 23:38
Kommentar
Fra : lally

Dato : 13-09-04 08:31
Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 01-11-04 11:29

Hej Schwartzbach,
Jo jeg har en, men den står i Odense. Det er en model, der ligner denne:
http://www.noredalen.no/Produkt/gyngestol.jpg
Og den er malet sort.

Blot til din orientering!

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 17-12-05 18:59

Tak for svaret hovsada.