/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adgang deaktiveret?
Fra : Hended
Vist : 655 gange
1 point
Dato : 12-09-04 19:19

For et stykke tid siden installerede jeg et program til Netcafer kaldet >SMART LAUNCH<
Det kunne jeg ikke lige hitte ud af... Så det slettede jeg selvfølgelig!

Nogen dage efter kunne jeg ikke fx skrive:

C:\windows

I adresselinien! Så siger den nemlig at:

"Adgang til ressourcen C:\windows er blevet deaktiveret."

Eller noget andet man lige kunne finde på at skrive i adresselinien...
Det er så irreterende!!!
Brugte det rimeligt tit

Hvad kan jeg gøre?
Alt andet end at formatere hele lortet!

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 12-09-04 19:22

Skal lige siger at man godt kan komme frem og tilbage på den normale måde...

Men glemte lige at sige at jeg også har mistet funktionen "Kør" i start!

HADER DET PROGRAM!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-04 23:13

Har du prøvet at løse problemet ved hjælp af systemgendannelse?
Hvis ikke - så prøv det. Det plejer at være meget effektivt.

Kommentar
Fra : Renekbh

Dato : 13-09-04 15:37

http://www.bulletproofsoft.com/spy-download.html

Download, install, update, scan, fjern alt hvad det finder. Brug også Hijack scannerenl.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-04 00:43

rolig nu, du er jo selv inde på løsningen, du instalerede smartlaunch, og du satte det til at beskytte din maskine.
løsning : installer smartlaunch igen og lås så op for din maskine igen

http://www.smartlaunch.net/Webpages/About/Top10.aspx

se punkt 5, det er der du skal ind

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 15-09-04 10:48

EXTERMINATOR

Det så meget fornuftigt ud!
Men desvære virkede ikke det ikke
Jeg fjernede hvert kryds... Genstartede, testede, det virkede ikk.............................
Den eneste ud vej vel nok at formatere!
Som sagt jeg hader det program!
Nu blev jeg nød til at slette det manuelt!