/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
billig cover til nokia6510
Fra : niki1301
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 11-07-02 20:58

Jeg har lige købt en nokia 6510, er der nogen der kender et sted man kan få billig(gerne original) corver til den. gerne via internet???? der er mange steder de har corvers,men ikke mange har til 6510!

Accepteret svar
Fra : Picasso

Modtaget 20 point
Dato : 12-07-02 17:36
Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 16-07-02 17:45

Hey igen,

jeg har forresten lige fået en mail i dag hvor der står følgende:

FRONTE TIL NOKIA 6510 & 8310

Så kom de længe ventede fronte til Nokia 6510. Disse nye fronte passer både på Nokia 6510 & Nokia 8310. Frontene er med kromkant (Blank) rundt om glasset og med blanke tænd/sluk/volumenknap.

Frontene leveres med taster og bagstykke til vores sædvanlige lave priser.

---

Mailen er fra www.teleland.dk så det kunne være at du skulle prøve at kigge derind og se om der er nogle tilbud du kan høste... det lyder da i hvert fald sådan.

Mvh. Picasso

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 06:53

Originale fronte til Nokia 6510 kan købes til 199 kr.
Hos Big Deal:
http://www.big-deal.dk/

Hilsen
Kim

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"