/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Øv kan ikke høre min cd (til svar 500 po~
Fra : gril
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 12-09-04 16:25

Hejsa er der ikke nogle som har cd’en På Danske Læber det har jeg MEN jeg er kommet til at rise den så jeg kan ikke høre de sidste to nummer ØV så vil lige høre om der ikke er en som kan sende mig de to sidste nummer med Nikolaj Nørlund - pergament hotel og Ulla Henningsen – lukketid så vil jeg Blive super glad

Ps. Jeg har prøvet at rense den uden held

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 12-09-04 17:08

Har du prøvet ar rense den med tandpasta ? gnid den planke side godt ind i tandpasta, med en finger, og skyld det forsigtit af med lunkent vand. Ellers kan jeg ikke hjælpe dig :(

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-09-04 19:34

du kan for et par hundrede købe en cd sliber, som skulle være ganske effektiv..
ellers er der en masse gode råd her..
http://quake3.dk/boards/1460/topics/24634/
Junior

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 12-09-04 19:47

Hejsa
Måske kan du redde den med denne isobuster
http://www.smart-projects.net/

Kommentar
Fra : rahmehh

Dato : 13-09-04 15:49

Det er i strid med dansk lovgivning, det du opfordre til her.....
Rah

Accepteret svar
Fra : CyberfishY

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-04 16:23

Det tror jeg da ikke det er...!

Hvis man selv har originalen af en cd så kan man lave ligeså mange backups på alle mulige måder..mener jeg !

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 04-11-04 12:48

fik en venlig bruger her på kandu.dk til at sende en kopi hjem til mig