/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Adresselinien er dum?
Fra : maya123
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 12-09-04 15:47

Ja, efter at jeg har slettet hele adresselinien og vil opbygge den på ny, er den blevet "dum". Før kunne jeg bare skrive nye adresser og så beholdt den ca 15-20 fast, selvom jeg slukkede computeren.
NU beholder den kun tre og så skal jeg sidde og skrive adresse hver gang jeg lige har åbnet maskinen, den sletter så igen når jeg slukker. Hvordan indstiller jeg den rigtigt, man har jo altid nogle faste adresser man går ind på hver dag.

dumme dumme adresse

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 12-09-04 15:48

Internet Explore

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 12-09-04 20:05

Prøv at se hvad der står under Funktioner > Internetindstillinger > Generelt under punktet oversigt? Sæt den til 20 dage! Dine faste adresser er forøvrigt lettere at gemme under f.eks Foretrukne!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-04 20:45

Crtl + H ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 13-09-04 03:35

Jeg fandt selv ud af det i går aftes
Det har ikke noget med Internetindstillinger at gøre og min står altid på 90 dage.

Problemet var at jeg ikke havde skrevet http:// ved hver enkelt adresse, simpel ting som jeg burde vide efter ca 10 år på nettet, ffyyhhhhh maya

Mener ikke at det er nemmere under fortrukne, jeg har over 100 adresser på fortrukne, men det er vel en smagssag og vanesag.....

Ok, tedd snupper point, han kom først med en kommentar.
Tak for deltagelse, begge to og hav en god dag.
MVH maya

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 13-09-04 03:37

Tak for svaret tedd og undskyld ulejligheden.
MVH maya123

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 14:18

Det var skam ingen ulejlighed!